Korjuse sõiduvahendiks on kiire ja uuenduslik Renault R.S. 01, mis on näiteks oluliselt nobedam tema eelmisest autost McLarenist. Selles sarjas jagatakse autot kahe piloodi vahel - Kevini tiimikaaslaseks on rootslane Fredrik Blomsdtedt.

Kokku sõidetakse sarjas kuus etappi ja igal etapil kaks sõitu. Igal osavõistlusel teeb üks piloot ühe sõidu üksi ning teises sõidus saavad mõlemad piloodid rooli keerata pool tundi. Eriti ihaldusväärseks teeb sarja selle võitjaauhind - nimelt saab võitja hooaja lõpus testida Nissani masinat, millega kihutatakse maailma kiireimas kereautode sarjas Super GT. Testi õnnestumise korral on tagatud ka Nissani tehasesõitja koht selles mainekas sarjas. Kui Nissan peaks piloodi teenetest loobuma, saab sõitja kompensatsiooniks auhinnaraha 200 000 eurot.

Renault Sport Series R.S.01 auto on Renault tehase poolt spetsiaalselt toruraamile ehitatud võidusõiduauto. 3.8-liitrisel V6 mootoril on 550 hobujõudu ja tippkiirus ulatub 300 km/h-ni. Erinevatel radadel peetud testide ja võistluste ringiajad näitavad otsest võrdlust DTM sarja autodega.

Lisaks võidusõitmisele jätkab Kevin oma treeneri- ja inseneritööd F4 sarjades nii Põhja-Euroopa kui Hispaania meistrivõistlustel. Samuti on kindel soov osaleda kardivõistlustel Eestis KZ2 klassis.

Renault Sport Trophy sarja esimene etapp peetakse juba sel nädalavahetusel Hispaanias Aragoni ringrajal.

"Mul on erakordselt hea meel olla taas rajal ja taas võistlustules. Üks vahele jäänud hooaeg on minu sõiduisu ainult kasvatanud ja nüüd pärast edukalt möödunud teste uue tiimi ja uue autoga olen väga motiveeritud. Eriti valmistab rõõmu auto kiirus ja pidurid, mis võimaldavad väga kiiret sõitu ja seeläbi pakub see suure naudingu rajal," ütles Korjus pressiteate vahendusel.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena