"Mul on hea meel tulemuse üle, ent teine koht ei tulnud nii kergelt kui tunduda võib. Sarjas osales sõitjad üle terve maailma, seejuures kõik väga andekad ning tegelenud alaga noorest east peale. Enamus konkurentidele olid rajad tuttavad, minu jaoks olid kõik rajad uued. Pealegi selle aastani puudus mul suure raja kogemus. Raskemaks tegi olukorda veel asjaolu, et trenni jaoks oli ette antud vaid 20 minutit, pärast mida olid koheselt juba kvalifikatsioonisõidud," räägib Kovalenko kohanemise raskustest.

"Eelkõige osalesin sarjas uue kogemuse saamiseks ja enda sõidutaseme tõstmiseks. Kogu hooaja vältel oli minu jaoks esikohal stabiilsus ja see eesmärk sai ka täidetud. Kaheksast etapist lõpetasin seitse, mis võimaldas koguda piisavalt punkte teise koha saavutamiseks," on kevadel võidukihutamiste kõrvalt ülikooli lõpetanud kaunitar silmnähtavalt rahul.

"Kuna Eestis pole ringrada enam nii populaarne ja arenenud kui varem, siis seda enam oli minu jaoks suur au jõuda rahvusvahelisel tasemel hooaja arvestuses poodiumile. Loodan, et käesolev tulemus tõstab naiste huvi ringrajasõidu vastu ning võimalik, et minu tegemised on tulevastele sõitjatele motivatsiooniks ja kinnituseks, et ka riigist, kus ringrada pole nii populaarne, võib jõuda päris kõrgele," näeb Kovalenko tuleviku osas lootusekiirt ja arenemisruumi.

"Kuivõrd Rahvusvahelise Motospordi Föderatsiooni programmilistes eesmärkides on ka naiste ringrajasõidu populariseerimine, siis loodan, et hetkel liigutakse suunas, et juba lähiajal tekib eraldi naiste võistlusklass, nagu on krossis või trialis. Naiste füüsis erineb meeste omast päris oluliselt, mistõttu arvan, et eraldi naiste võistlusklassi tekitamine oleks mõistlik otsus juba kas või ohutuse mõttes," ütleb Kovalenko.

Mis saab tema enda tegemistest järgmisel hooajal, seda ta päris täpselt veel ei tea.