Martin Pärtelpoeg püstitas laenatud tsikliga uue rajarekordi, Hanno Velt võitis 11. meistritiitli
Veldi võistlussõidu rikkus mehaaniku poolt valet pidi alla pandud esiratas, mis muutis sõitmise ebakindlaks ja nii oli juba soojendusringilt tulles selge, et Velt suures konkurentsis kaasa ei löö. "Pidurdamine oli puudulik ja tunnetus märksa erinev, kui normaalselt olema peaks ning nii otsustasin küll startida ja proovida kolmandal kohal lõpuni kulgeda. See ka õnnestus kuniks Läti kaasvõistleja ühe rumalusega hakkama sai," kommenteeris Velt, kes pidi sõidu katkestama.
Võidusõidus võttis peagi juhtohjad enda kätte Soomer, kelle kannul sõitis Velt, kuid peagi suutis temast mööduda Martin Pärtelpoeg ja nii sõideti üle poole võistlusmaa. Kui sõidetud oli kolmveerand võistlust, otsustas Pärtelpoeg Soomerist mööduda ja hakata vahet järk-järgult suurendama. Küsimus ei olnud Soomeri väsimuses, kes sõitis teist võistlussõitu järjest ja oli just lõpetanud SuperSport 600 sõidu ja hüpanud kohe suurema tsikli selga, vaid Pärtelpoja tempos, mis oli sedavõrd võimas. Nimelt oli ta laenanud Soomanilt selleks võistluseks BMW võistlusratta, mis oli lihtsalt niivõrd palju parem Martini enda omast.
Hooaja kokkuvõttes saavutas nagu ennist mainitud Eesti meistritiitli Velt, kes kogus peale nõrgima tulemuse maha arvamist 127 punkti, hõbedale tuli Martin Pärtelpoeg (110 p) ja pronksile soomlane Tapio Pirilä (63 p), kes viimasel etapil ei osalenud.
B1200 Eesti karikavõitjaks tuli aga finaaletapil neljanda koha saanud Allan Meriküla (BMW, Biker24 Motospordiklubi), kes kukkus soojendussõidus ja tema võistlusmasin sai korralikult kannatada. Mees sai koos oma taustajõududega tsikli napilt võistluseks korda ja ta juhtis oma klassis sõitu, kuniks sõita jäi viimane kolmandik, kui ta kukkumisest pihta saanud tervis andis sedavõrd raskelt tunda, et ta alandas tempot ja kolm konkurenti said mööda. Hooaja kokkuvõttes järgnesid 136 punkti kogunud Merikülale Dankerts (79 p) ja Brinkmanis (73 p).
SuperStock 600 starti asus küll juhtima Kristjan Sepa (Triumph, Biker24 Motospordiklubi), kuid Soomer (Honda) möödus temast esimese ringi poole peal ja enam tagasi ei vaadanud. Lisaks kindlale sõiduvõidule tegi Soomer ka 600 klassi uue rajarekordi. Klassi ainus naisvõistleja Maarja Noorak (Yamaha, Yamamoto RC) oli finaaletapil 5. Üks sõidu favoriite Kristian Beljajev (Yamaha, Velt Motocenter/RedMoto Racing) ei saanud käevigastuse tõttu starti tulla ja pidi võistlust raja äärest jälgima. Samas sõidus osalenud B600 klassis näitas Eesti sõitja Kaiko Kolkanen (Suzuki, Suzuki Team Estonia), et ei jää SuperStock sõitjatest palju maha ning ta lõpetas sõidu Soomeri ja Sepa taga kolmandana ja võttis klassi esikoha.
Külgkorvide klassis võitsid kindlalt etapi Tarmo Tempel ja Silver Kuusk (Suzuki, Matate SK), kellele järgnesid Tiit Aruvee ja Ats Kuuseoja (LCR-Suzuki, Pärm Racing Team) ning Erki Pärm, kellel korvimehena debüteeris edukalt kuulus telesaatejuht Jüri Muttika. Eesti meistriteks tulid aga viimasel MM-etapil treeningul tehnika lõhkunud Eero Pärm, kelle korvimees Mairon Meius taastub tänaseni toonasest avariist. Viimaselt etapilt puudunud mehed kogusid aasta lõpuks 122 punkti, hõbeda said Tempel - Kuusk (99 p) ja pronksi viimaselt etapilt puudunud soomlased Markku Artiola - Joonas Salu (90 p). Selles sõidus osales esmakordselt üks Eesti kaunima soo esindaja nimeks Diana Pruks, kes oli Tõnu Suurkuuse korvidaamiks ja koos saavutati 5. koht.
Tänavasõitjate C klassis võitis sõidu Peeter Merivälja (Kawasaki, Slick), kes suutis head tempot näidata ja üksikutest õlilaikudest, mis olid veel rajale jäänud, edukalt mööda sõita. Teisena ja kolmandana ületasid lõpujoone lätlased Juris Katkovs ja kolmandana Sergey Panevin Hondadel. Eesti karikavõitjaks tuli selles klassis Merivälja (82 p), teine oli finaaletapil 8. koha saanud Erki Anto (70 p) ja kolmas Katkovs (69 p).
"Team Fight Baltic Championship" arvestuses võitis Biker24 Motospordiklubi, teine oli Suzuki Team Estonia ja kolmas Velt Motocenter/RedMoto Racing meeskond.