Aastaid kohalikku võrkpalli toetanud logistikafirma AS Schenker taandub Balti liiga peasponsori kohalt. Endiselt on lahtine ka võrkpalli rahvusmeeskonna särgisponsori koht. Eesti Päevalehe ja Delfi sporditoimetus küsitles sel teemal alaliidu tegevjuhti Tarvi Pürni.

Kui kaua logistikafirma Schenker kodust võrkpalli kokku toetas ja miks koostöö nüüd lõpu sai?
Eesti meistriliiga nimisponsor on Schenker alates 2002. ja Eesti-Läti ühisliiga nimisponsor alates 2005. aastast. Enne seda sponsoreerisid nad lühemat aega ka erinevaid võrkpalliklubisid. Koostöö Schenkeriga ei pruugi olla lõppenud ning kindlasti arutame erinevaid võimalusi ka edaspidi, kuid liiga nimisponsori positsioonilt ettevõte täna taandub (Pürn edastas Eesti Päevalehele Schenkeri ametliku pressiteate, paraku on selle sõnastus ümar ja loobumise põhjus selgesõnaliselt välja toomata: „Schenker toetab globaalselt erinevaid spordialasid ning võistlusi ning meie muudatuse motiveeritud põhjuseks on laiemalt vaadata otsa erinevatele projektidele, mis kõik ühel või teisel moel toetavad Eesti spordi arengut.“ Eesti Päevalehe andmetel langetas võrkpalli seni tõesti mehemoodi turgutanud ja tänusõnad ära teeninud firma loobumisotsuse eelkõige seoses juhtkonna vahetusega – M. R.).

Kas Balti liigale on uus nimisponsor leitud? Mis nime all see algaval hooajal tegutseb?
Liiga nimega seonduvat saame kommenteerida vahetult enne uue hooaja algust.

Kas koos suursponsori kadumisega kaob ka massiivne Schenkeri lõvitrofee?
Trofee kindlasti muutub, puhtalt juba seetõttu, et kannab jaluses liiga nime.

Kui palju on muutunud liigas osalevate klubide koosseis ja võistlussüsteem võrreldes eelmise hooajaga?
Liigas osaleb kuus klubi Eestist (Võru sel aastal esiliigas), kuus Lätist (lisandus Jekabpils) ja Vilnius Leedust. Süsteem ei muutu, mängitakse kaks ringi, millele järgneb ühisliiga Final Four ja sellele iga riigi meistrivõistluste play-off seeria.

Augusti alguses sõlmis võrkpalliliit lepingud kuue uue rahvusmeeskonna toetajaga. Ent särgisponsor on endiselt leidmata. Millest selline paradoks, et hoolimata headest tulemustest pole peasponsorit leitud?
Sponsorlogode kasutamine rahvusmeeskonna särgil on CEVi regulatsioonidega fikseeritud ning see võimaldab afišeerida ühte peatoetajat (logo rinnal ja varrukal) ja oma eksklusiivsuses on see positsioon kõrgemalt väärtustatud. Rahvusmeeskonna head tulemused ei ole jäänud tähelepanuta ning meil on hea meel, et terve rida väärikaid ettevõtteid on otsustanud koondist toetada. Enamikega neist on olnud juttu ka peasponsori väljundist, kuid erinevatel põhjustel ei ole me sel aastal veel sellist kokkulepet sõlminud. Kindlasti soovime, et koondise peasponsori diil oleks pikemaajalisem ja mõlemale poolele kasulik ning läbimõeldud. Läbirääkimised särgisponsori leidmiseks käivad ka praegusel hetkel.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena