Rikkad pruudid: Kui palju mammonat teenib maailma naistennisistide koorekiht?
Paika on pandud TOP-7 ja olgu siinkohal lühikeste kommentaaridega pingerivi ka välja toodud.
1. Maria Šarapova, aastane teenistus 29,7 miljonit dollarit
Maailma enimteeniv naissportlane juba 11 aastat järjest! Auhinnaraha kogunes mullu 6,7 miljonit, sponsorlepingutest lisandus 23 miljonit. Šarapovat kasutavad reklaamnäona Avon, Evian, Tag Heuer, Nike, Head, Porsche ja teised laialt tuntud firmad.
2. Serena Williams, aastane teenistus 24,6 miljonit
Maailma esinumber, üritab US Openil võita neljandat Suure slämmi turniiri järjest. Mullune teenistus auhinnarahadena 11,3 miljonit, muud tulud 13 miljonit. Suurimad sponsorkliendid Chase ja Gatorade/PepsiCo.
3. Caroline Wozniacki, aastane teenistus 14,6 miljonit
Enamus teenistusest, koguni 11 miljonit tuli sponsoritelt. Taanlanna suurimad reklaamikliendid on Rolex, Adidas ja Godiva Chocolates.
4. Ana Ivanovic, aastane teenistus 8,3 miljonit
Auhinnarahadena teenis 1,8 miljonit ja sponsorlepingud tõid sisse 6,5 miljonit. Pärast 2008. aastat ei ole võitnud ühtegi Suure slämmi turniiri. Tema põhilised kliendid on Adidas, Shiseido ja Dubai Duty Free.
5. Petra Kvitova, aastane teenistus 7,7 miljonit
Pingereas esimene, kelle auhinnarahade teenistus on suurem kui reklaamitulud. Mullune Wimbledoni võitja teenis mänguga 5,9 miljonit ja sponsoritelt lisandus 1,8 miljonit. Rahakaimad reklaamilepingud on lauale pannud Nike ja Wilson.
6. Simona Halep, aastane teenistus 6,8 miljonit
Samuti Adidase ja Wilsoni reklaamnägu. Mänguga teenis mullu 5,3 miljonit, sponsordiilidest lisandus 1,5 miljonit.
7. Agnieszka Radwanska, aastane teenistus 6 miljonit
Kaks kolmandikku teenistusest ehk 4 miljonit tuli sponsoritelt, põhilised kliendid Lotto ja Lexus.