Nende kasutada on esiveoline, 340 hobujõuline Volkswagen Golf. Ilma probleemideta õnnestus sõita vaid päeva viimane katse ja nii minnakse asfaldil sõidetava ralli viimasele päevale vastu oma klassi teiselt kohalt.

Kokku sõideti täna neli kiiruskatset, tegu on kahe katsega, mida läbiti kahel korral. Kohe hommikul ilmnesid autol käigukastiprobleemid, kui ära kadus neljas käik. See põhjustas ka väikese väljasõidu, mis nõudis lisaaega ja rikkus auto juhitavust. Päevases hoolduses tegid meeskonna mehaanikud auto korda, välja arvatud käigukast. Pärastlõunaseks kaheks katseks oli temperatuur tõusnud 35 soojakraadini ja Pärna ning Morgani auto mootor hakkas üle kuumenema. Mehed vaatasid enne ralli viiendat katset ise kiirelt asjad üle ja avastasid, et mootori jahutussüsteemi lisaventilaatori juhe oli lahti tulnud ja seetõttu kuumenes ka mootor.

See viga parandati kiirelt ja päeva viimasel katsel said Pärn ja Morgan juba normaalselt sõita, tõsi neljandat käiku neil endiselt kasutada polnud. Vaatamata sellele oldi oma klassi teise aja välja sõitnud konkurentidest 1.12,0 kiireimad. Päeva kolme esimese katsega oli tulnud kaotust ja nii lähevad nad ralli viimasele päevale vastu oma klassi teiselt kohalt, kaotades kohalikele sõitjatele 19 sekundiga.

„Täna oli mitte kõige parem päev. Viimasel katsel saime teha ainsa probleemidevaba esituse ja katse õnnestus täielikult. Sõidutunne oli hea ja selle pealt on hea vastu minne homsele päevale ja eesmärgiks on tõusta tagasi esiveoliste autode liidrikohale,“ rääkis Sander Pärn peale Pekingi ralli teist päeva.

Reedel sõidetakse taas samad neli katset kaks korda, kokku on WRC kandidaatrallil kavas 9 kiiruskatset.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena