"See on tiim, kus Sebastien Ogier sõitis oma juuniorideajal ning ma tean nende inimesi väga hästi. See on kõige lähem tiim suurele Citroenile. Nad jälgivad Kruuda aegu väga tähelepanelikult. Ta on teinud juba Citroeniga testisõite ning teeb sel aastal ilmselt veel," rääkis Delfile ja Eesti Päevalehele Kruuda agent Kim Vatanen.

Kuigi Kruuda ralli lõpetas eile üle katuse rullumine, on ta esimese tähise PH Sporti ajaloos juba seadnud - nimelt pole ükski selle tiimi sõitja varem kõikidest teistest WRC2 autodest kiirem olnud. "Teda on kahtlemata märgatud," lisas Vatanen.

"Selleks ma siin olengi, et Kruudast teha WRC piloot. Meil on jalg juba ukse vahel, nüüd jääb veel üle uks avada ja sellest sisse astuda."

Viimast võistluspäeva alustas Kruuda Portugalis WRC2 klassi 14. kohalt.

"Pärast esimest päeva oleks ta pidanud juhtima, sest tema aega, mis aeglasema auto taga sõites kaotsi läks, pole veel tagasi antud. Emotsionaalselt oli eilset päeva juba raske alustada, siis tuli rehvi purunemine, ja nüüd see... Võib-olla pingutas liiga palju. Rallispordis juhtuvad need asjad nii kiiresti. Sinnani oli seis väga hea. Eks näis, mida ta täna suudab ja kuidas Sardiinias uuesti ründab."

Kruudal on esialgu PH Sportiga kokkuleppe vaid Portugali ja Sardiinia ralliks. Põhjapoolsed etapid sõidetakse Soome tiimi Printsportiga. Hooaja lõpupoole pöördutakse võib-olla PH Spordi juurde tagasi.

"Teatud etapid on odavam teha Soome tiimiga, teised Kesk-Euroopast pärit tiimiga, et ei oleks nii palju reisimist," põhjendas Vatanen.