Tänaku arvates oleks FIA-l aeg palgata mõni endine tipprallisõitja, kes annaks pilootidele enne katset ohutusalaseid vihjeid. Eestlane käis välja isegi sobiliku kandidaadi sellele kohale - hiljuti karjääri lõpetanud Mikko Hirvoneni endine kaardilugeja Jarmo Lehtinen.

"Selles sarjas on selliseid kohti veel palju ning Jarmol on meist kõige rohkem kogemusi - tema peaks olema mees, keda FIA kuulaks," ütles Tänak ajakirjale Autosport.

"Ohutus peaks olema kõige tähtsam asi ning meil oleks vaja, et Jarmo kõik katsed läbi sõidaks. Tema jaoks on see lihtne, ta on kõiki neid katseid eelmisel aastal sõitnud ning tunneb ümbrust. Lihtne oleks koos töötada mehega, kellel on nii palju kogemusi ning kes teab, millele tähelepanu pöörata. Võib-olla oleks FIA-l aeg selliseid mehi kuulama hakata."

Mehhiko ralli direktor Patrick Suberville oli üllatunud, et kohas, kuhu Tänaku auto maandus, vesi nii sügav oli. "Tavaliselt pole seal üldse vett. Nad oleks pidanud sealt muidu oma jõududega teele tagasi saama, kuid sel aastal oli veetase kõrgem. Meil polnud seal sukeldujaid, sest meil pole sellist probleemi varem kunagi olnud. See on seal sirge tee," rääkis Suberville.

"Isegi kui seal oleks sukeldujad olnud, siis mehed said autost ise kaheksa sekundiga välja - sukeldujad polekski selle ajaga nendeni jõudnud. Peame ka silmas pidama seda, et meie sukeldujad pole treenitud inimesi päästma. Me peaksime sellele samuti mõtlema."

WRC sarja koordinaator Michele Mouton ei tahtnud õnnetuse päeval ühegi konkreetse lubadusega välja tulla. "Me oleme seda katset sõitnud mitu aastat, ilma et midagi juhtunud oleks. Korraldajad rääkisid, et seal on tavaliselt vesi palju madalam, seetõttu hoidsid nad oma sukeldujaid katse stardis. Me võime ju mõelda mõne endise sõitja või kaardilugeja kaasamisele, aga ärge paluge mul täna seda otsust teha," ütles Mouton.