Võistluse süsteem oli järgmine – võistlejad paigutati peale registreerimist juhuslikkuse alusel nelja gruppi ning iga grupp käis rajal kaks korda. Esmalt peeti kvalifikatsioonisõidud, mille paremusjärjestuse alusel said iga grupi sõitjad omale eelsõiduks stardikoha valida. Seejärel pääsesid iga grupi eelsõidu kolm kiiremat otse A-finaali, kellele lisandusid veel esikolmikule järgnenutest kolm parima ringiaja välja sõitnud võistlejat. Ülejäänud paigutati paremusjärjestuse alusel vastavalt B, C ja D-gruppidesse.

Esimesest grupist sai nii kvalifikatsiooni kui ka eelsõidu võitjana A-finaali viimastel aastatel supermotoradadel kihutav Patrick Pals, kes oli üle mitmete aastate taas Mini klassi proovimas. Lisaks Palsile pääsesid esimesest grupist A-finaali veel lätlane Gints Markovs ning soomlane Ismo Matikainen.

Teises grupis oli samuti nii kvalifikatsioonis kui ka eelsõidus üks mees teistest kiirem ning selleks oli vanameister Mati Tagapere, kes sai ka vanima võistlusel osaleja eriauhinna. Teise ja kolmandana pääsesid teisest grupist A-finaali vastavalt Targo Tintso ja Mikk Erm.

Kolmandas grupis püsis esikolmik kvalifikatsioonis ja eelsõidus muutumatu. Esimesena sai otse A-finaali teist aastat Mini klassis väga kiiret sõitu näitav Karl Saat, kes edestas kindlalt soomlasi Juha Raitmaad ja Mika Inkineni.

Viimases neljandas grupis tõotas konkurents A-finaali kohtadele kõige tihedam tulla, sest koos olid ühte gruppi sattunud alati kiire lätlane Raivis Levans, Marthi ja Marko Lepik ning lisaks külalisvõistlejad Lätist ja Venemaalt. Mõningase üllatusena napsas eelsõidust Levansi ja Marko Lepiku järel ning võõral tsiklil võistlenud Marthi Lepiku ees kolmanda A-finaali koha hoopis noor Viljandi krossipoiss Sasha Võsa.

Lisaks neile pääsesid ülejäänute seast parima ringiaja alusel A-finaali veel eelsõidus ebaõnnestunud Marthi Lepik, noor venelane Artjom Korotkih ning Juss Maidla.

Iga eelsõidu paremusjärjestuse põhjal tekkinud grupp pidas kaks finaalsõitu. D-grupi võitis kokkuvõttes mõlemas võistlussõidus teisena lõpetanud soomlane Tomi Tähtinen. Teine oli avasõidus ebaõnnestunud ja kuuendana lõpetanud, kuid teise sõidu võitnud Rain Raudnagel ning kolmas lätlane Roberts Platais. Parima rookie eriauhinna pälvinud Erik-Rennes Pihlak oli kokkuvõttes 9.
Juba pisut kiiremas, C-grupis peeti samuti kaks finaalsõitu. Kahe sõidu kokkuvõttes tõusis poodiumi kõrgeimale astmele Marken Raudnagel, kes oli esimeses sõidus kolmas, kuid võitis teise. Teise koha saavutas avasõidus väga head minekut näidanud kiireim naisvõistleja Kristel Raba, kes esimese sõidu võitiski kuid teises pidi viienda kohaga leppima. Kolmas oli külalisvõistleja Venemaalt Anton Bogdanov.

B-grupis vahetusid esikolmiku kohad mõlemas võistlussõidus. Avasõidu võitis lätlaste krossikuulsuse Matiss Karro noorem vend Emils, kes teises sõidus aga ebaõnnestus ning kokkuvõttes viienda kohaga leppima pidi. Teise sõidu võiduga kindlustas endale esikoha ka kokkuvõttes avasõidu kolmas mees Karl-Markus Jõeste. Esimese sõidu teise ja teise sõidu kolmanda kohaga tõusis poodiumi teisele astmele lätlane Vilnis Teterovskis ning kokkuvõttes kolmanda koha saavutas viimases sõidus teisena lõpetanud idanaaber Pavel Voytov.

Päeva kiireimas grupis osalesid eelsõitude 15 paremat. Hommikused eelsõidud tõotasid tulist heitlust esikohale Levansi ja Saadi vahel. Esimeses sõidus sai parima stardi hoopis soomlane Juha Raitmaa, kellele järgnesid Levans ja Saat. Teiselt ringilt tuligi juba liidrina Levans ning tal tihedalt kannul Saat. Nii sõideti paar ringi kuni Saat ühes kurvis eksis ning kukkumisega kõvasti aega kaotas. Levans sai ees minema ning lõpetas sõidu uhkes üksilduses Raitmaa ees. Kolmas oli terve päeva vältel väga head sõitu näidanud Sasha Võsa, neljas Marthi Lepik, viies Marko Lepik ning alles kuues Karl Saat. Teisest sõidust sai taas parima lähte soomlane Raitmaa, kes aga juba teiseks ringiks oli sunnitud mööda laskma Saadi. Keskpärase stardi saanud Levans suutis end küll kiiresti teiseks sõita, kuid hea sõidu teinud Saati tal enam alistada ei õnnestunud. Kolmas oli avasõidu teine Raitmaa. Kahe sõidu kokkuvõttes oli parim Levans, teine Raitmaa ning kolmas teise sõidu võitnud Saat. Neljas oli Võsa ning viies Marko Lepik.

Päeva lõpus toimus aga traditsiooniline superfinaal ehk nii-öelda MiniSX of Nations, milles peetakse arvestust meeskondlikult. Seekord oli superfinaali kutsutud iga riigi neli kiireimat sõitjat, kelle kohtade kokkuarvutamisel parim riik ka selgitati. Superfinaalis sai taaskord parima stardi soomlaste kiireim Raitmaa, kellest aga kiiresti möödus Saat ja peagi ka Levans. Kolmandaks langenud Raitmaad asus aga jälitama Marthi Lepik. Kui pool sõidust sõidetud, õnnestus Levansil ühes kurvis Saadist mööduda ning lätlane hoidis oma kohta lõpuni. Saat lõpetas kindlalt teisena, kolmas oli Raitmaa, neljas Marthi Lepik, viies Marko Lepik ning kuues Võsa. Seega mahtusid kõik eestlaste neli meest esikuuikusse ning punktide kokkuarvutamisel kuulutatigi kindlaks võitjaks teist aastat järjest Eesti koondis, teise koha said soomlased ning kolmanda Levansi juhtimisel lätlased. Neljas koht kuulus meie idanaabritele Venemaalt.

Suvise Mini MX hooaja alguseni pole enam samuti kaua jäänud, sest esimene Freetime Mini Karikasarja etapp peetakse nädal peale Mulgikrossi, 26. aprillil Holstre-Nõmmel.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena