Nimelt pääseb Eesti juunioride autoralli meister personaalse kutsega otse autoralli MM-sarja raames sõidatava klassi, Drive DMACK Fiesta Trophy Shoot-Out finaali. See peetakse aasta lõpul Inglismaal, M-Sport meeskonna peakontoris, mille võitja saab eelpool mainitud auhinna.

Eesti juunioride autoralli meistrivõistlused sõidetakse Eesti autoralli meistrivõistluste raames ja seal osalevad esiveoliste, kuni 1.6 liitriste A,N ja R rühma autodega sõitvad 17-25 aastased noored. Võrdsemate tingimuste saavutamiseks sõidavad kõik DMACK rehvidega ja arvesse läheb seitsmest tänavu sõidetavast etapist kuus paremat tulemust.

Ühtlasi kannab Eesti autoralli meistrivõistluste klass EMV 3, kus sõidetakse esiveoliste, kuni 1.6 liitriste esiveoliste A, N, ja R rühma autodega nime DMACK Trophy ja selles klassis sõidetakse samuti ainult DMACK rehvidega. Iga etapi võitja selles klassis saab auhinnaks kuus DMACK kruusarehvi.

Eesti autoralli meistrivõistluste teine etapp sõidetakse sellel laupäeval, 21. veebruaril Võrumaa teedel. Võrumaa Talv rallile lähevad DMACK Trophy ja juunioride rallimeistrivõistluste arvestuse liidritena Miko Niinemäe ja Martin Valter (Peugeot 208 R2), kes olid meistrivõistluste avaetapil, Lätis sõidetud Sarma rallil parimad. Juunioride autoralli meistrivõistlustel antakse lisaks etapil saavutatud kohapunktidele ka lisapunkte kiiruskatse võitude eest.

Möödunud aasta Eesti juunioride autoralli meistrivõistluste võitja peaauhind oli osalemine ühel tänavusel Drive DMACK Fiesta Trophy Shoot-Out etapil, mille panid välja Eesti Autospordi Liidu toetajad. Tänavuse Eesti juunioride autoralli meistrivõistluste võitja auhind on pääs otse tänavusse Drive DMACK Fiesta Trophy Shoot-Out finaali. See väärikas auhind on Markko Märtini juhitava meeskonna MM-Motorsport, mis on DMACK rehvide maaletooja Baltikumis ja rehvitootja DMACK läbirääkimiste tulemus. Oma suurt rolli mängib siin ka Eesti sõitjate läbi ajaloo tugev seotus M-Sport meeskonnaga, alustades Markko Märtinist ja lõpetades Ott Tänaku ja Raigo Mõlderiga, kes tänavu M-Sport meeskonna Ford Fiesta RS WRC autoga autoralli MM-sarjas osalevad.

Drive DMACK Fiesta Trophy on rehvitootja DMACK ja Fordi ralliautosid MM-sarjas ettevalmistava M-Sport meeskonna koostööprojekt. Möödnud aastal Junior WRC sarjast välja kasvanud sarja, mis sõidetakse autoralli maailmameistrivõistlusel, võitjateks tulid Sander Pärn ja James Morgan. Sarjas sõidetakse ühesuguste, esiveoliste, Ford Fiesta R2 autodega. Sarja peaauhinnaks on osalemine järgmise aasta autoralli MM-sarjas WRC 2 klassis seitsmel etapil Ford Fiesta R5 autoga.
Kuna aga sari ise osutus eelmine aasta väga populaarseks ja kõik soovijad sinna ei pääsenud, siis otsustati anda võimalus ka neile, kes välja jäid. Selle tarbeks loodi Drive DMACK Fiesta Trophy Shoot-Out sari. Igal Drive DMACK sarja etapil autoralli maailmameistrivõistlustel saab Shoot-Out arvestuses osaleda oma Ford Fiesta R2 masinaga ja sõitma pidi nagu ka põhisarjas DMACK rehvidega. Iga Shoot-Out etapi võitja saab pileti hooaja lõpus toimuvasse finaali, lisaks on välja pandud kolm wild cardi, mille saajad otsustavad sarja korraldajad DMACK ja M-Sport. Otse finaali pääseb ka selle aasta Eesti DMACK Trophy võitja.

Shoot Out, ehk valikürituse finaalis hinnatakse osalejate sõiduoskuse kõrval ka nende füüsilisi võimeid, suhlemisoskust ja palju muud ning Shoot-Out võitja saab võimaluse osaleda järgmisel aastal ühel autoralli MM-etapil Ford Fiesta R5 autoga.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena