Pärast suuri jõulusöömasid on tihti kõrgendatud motivatsioon minna trenni. Uus aastagi seostub tihti lubadustega – nüüd hakkan enda eest hoolitsema, trennis käima, kilosid kaotama!

Võib-olla pole sa enne jõusaalis käinud, võib-olla otsid lihtsalt lisasärtsu – hea ja sobiv riietus on selleks kindlasti!Ehk siis – mis oleks sobiv just jõusaalis toimuvaks trenniks? Iga spordiala treeninguks on oma harjutused, metoodika, tsüklid jne. Aga ka riietus.Alljärgnevalt mõned lihtsad soovitused, millele pöörata tähelepanu, kui soetad trennivarustust jõusaaliks.

Püksid

Pükse on olemas väga erinevaid. On näiteks sellised, millega ei saa kükki või mõnda jalaharjutust teha, ja on sellised, millega teed neid mõnuga! Paljud püksid kisuvad või lausa kärisevad, küki ajal kisuvad põlvedest või tagumikust. Seepärast ongi disainitud spetsiaalselt mugavaks treeninguks.

Variant on kasutada ka lühikesi pükse – need on saalis ideaalis tavalisest lühemad, ikka samal põhjusel – näeb lihasetööd! Suvel kandes ka mugavad ja õhulised.

Hotpants – peaaegu ilma sääreta püksid

Mitte kõik ei tunne end aga vabalt nii lühikese püksiga või on enesekriitilised oma kehavormide suhtes. Nende pükste plussideks – näeb hästi jalalihase tööd ja püksid ei kisu kuskilt! Tasuks kaaluda riietuselemendina treeningpäeval!

Tank ehk maika

Sellega treenides näeb kuidas mingi harjutus lihasele mõjub, kuidas konkreetne lihas töötab.
Ka suvel on väga paras asi selga panna! Olemas väga häid ja erinevaid lõikeid, sobivad igale maitsele!

Sleeveless ehk varrukateta särk (meestel)

Istub paremini kui tavaline T-särk – laseb vabamalt käsi liigutada. Tavaline korvpallisärk ajab küll asja ära, aga see on siiski loodud korvpalli mängimiseks! Sleeveless sobib ideaalselt kandmiseks rinna-, selja-, õla-, biitsepsi- ja triitsepsipäeval!

Top naistele

Eelkõige võiks ikkagi olla selline, millega näeks võimalikult hästi lihaste tööd.Olemas ka topid, mida võimalik kasutada nii rinnahoidjana teise topi all kui iseseisva topina. Better Bodies toodab oma mudelite jaoks sellist rinnahoidjat, mis mahub ilusti pealmise topi alla, nii et paelad ei jäägi paistma – suur esteetiline pluss!

Kokkuvõtteks oluline sõna ka materjali kohta: oluline on, et see laseks läbi õhku! Kasutusel on nii võrk, lycra kui viimasel ajal üha enam puuvill. Kogu su trennimeeleolu ja -enesetunne sõltub väga palju riietusest. Kas su keha saab hingata võib-olla mitte parima ventilatsiooniga saalis? Need on asjad, millele tasuks mõelda. Leia just endale sobiv!

Originaalartikli leiad Fitness.ee koduleheküljelt!

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid