Edukas hooaeg, kus ratturid suutsid heade tulemustega ületada pidevalt uudiskünnist, pakkus klubi peatoetajale ohtralt reklaamiaega, millega ületati ligemale kümne kordselt jalgrattaklubisse tehtud investeering, kirjutab Rattaprofid. Ainuüksi tänavune üliedukas esinemine Tour de France´il ja sealt saadud meediakajastus oli reklaamihindades väärt ligi 69 miljonit eurot, vahendatakse firma pressiteates. Telereklaami hinnad moodustasid sellest 36 miljonit.

Prantsusmaa velotuurilt sai Ag2r - La Mondiale etapivõidu, esikoha meeskondlikus arvestuses ning individuaalses paremustabelis hõivati teine ja kuues koht. Hooaja peale kokku teenis meeskond 17 esikohta.

„Meie põhimõttekindel kommunikatsioonistrateegia läbi spordi on end õigustanud ning seepärast oleme Vincent Lavenu juhitava rattaklubiga allkirjastanud kuni 2018. aasta lõpuni kestva sponsorlepingu,“ sõnas Ag2r – La Mondiale tegevjuht Yvon Breton.