Rumpi kiirus nii kvalifikatsioonis kui sõitudes oleks lubanud kindlasti mõlemal korral punktidele tulekut, kuid kahjuks jäi ta endast mitteolenevatel põhjustel siiski mõlemas sõidus punktikohalt välja.

Esimese sõidu kvalifikatsioonis oli Rump oma grupi kuues, mis tähendas talle esimesse sõitu 12. stardikohta. Nagu kõikidel selle aasta Vormel Renault 2.0 Eurocup sõitudel, olid ka Paul Ricardi rajal sõidetud kvalifikatsioonid ülitiheda konkurentsiga. Terve esimese sõidu oli Rump punktikoha konkurentsis, püsides esmalt üheksandal ja siis kümnendal kohal. Kuid sõidu viimaste ringide sündmuste järel, kus oli suur osa ühe konkurendi ebaausal käitumisel, lõpetas Rump sõidu 11. kohal ja jäi esimesena punktideta.

„Esimese sõidu start oli hea, suutsin oma kohta hoida ja esimesel ringil suutsin ka kohta parandada. Suurema osa sõidu esimesest poolest olin 9. kohal, kuid siis tekkisid käigukasti probleemid, mis tähendas, et ei saanud käike korralikult alla vahetada. Kaotasin küll ühe koha, kuid püsisin punktidel. Eelviimasel ringil oli aga intsident Gustav Maljaga, kes oli teinud spinni ja tuli rajale väga ohtlikult tagasi, talle otsasõidu vältimiseks pidin hoogu vähendama. Järgmisel sirgel pääsesin temast peaaegu mööda, kuid sirgele järgnenud šikaani ei läbinud ta reeglite kohaselt ja selles olukorras kaotasin ka koha minu taga olnud Hans Villemile. Kuna kohtunikele jäid need kaks olukorda märkamata, jäi ka sõidu tulemus selliseks,“ rääkis Rump.

Teises kvalifikatsioonis oli Rump oma grupi neljas ja läks teise sõitu kaheksandalt kohalt. Kahjuks jäi aga tema sõit peale head starti pooleli esimesel ringil. „Start oli taas hea, tõusin seitsmendaks ja sõitsime kõik pundis koos. Kahjuks aga sõitis tagapool olnud Bruno Bonifacio ühe šikaani sirgeks ja tuli rajale tagasi nii, et tabas minu vormeli tagaratast, mis kokkupõrke tagajärjel alt tuli. Väga halb oli sedasi ja selliselt kohalt raja äärde jääda,“ oli Rumpi kommentaar.

„Nädalavahetusest saab kindlasti välja tuua selle, et sisuliselt terve esimese sõidu sain sõita punktikohal ja seda ilma takistusteta nagu turvaauto või kollased lipud, mis oli väga hea. Usun, et ka teises sõidus oleks ma olnud võimeline sõitma headele punktidele. Kahju, et head tulemused jäid realiseerimata meist mitteolenevatel põhjustel. Stardid olid head ja läheme järgmisele etapile vastu väga motiveeritult ja oleme headele tulemustele orienteeritud,“ rääkis Rump.

Hooaja viimased etapid sõidetakse 18.-19. oktoobril Hispaanias Jerezi rajal. Samal rajal toimub sellel nädalavahetusel Vormel Renault ALPS sarja etapp, kus osalevad ka enamus Vormel Renault 2.0 Eurocup sõitjad, teiste hulgas ka Martin Rump.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena