McDonald’s Baltikumi turundusdirektori Marius Stonkuse sõnul on McDonald’s juba aastaid julgustanud lapsi tegelema jalgpalli kui mõnusa kehalise ja seltskondliku harrastusega.

„Meie missioon seista laste heaolu eest seisneb enamas kui meie restoranidest saadud hea kõhutäis ja hea tuju. Seetõttu olemegi püüdnud juba aastaid sütitada lastes jalgpallikirge – näiteks viisime sel suvel ühe väikse jalgpallisõbra oma isaga FIFA MM-ile Brasiiliasse, kus ta saatis miljonite vaatajate silme all poolfinaalmängu eel staadionile Argentiina äärekaitsja Pablo Zabaleta,“ rääkis ta.

„Martin Reimi jalgpallikool oli meile koostööpartnerit otsides üsna loogiline valik. Reim ei ole mitte ainult suurepärane jalgpallitreener oma 300 õpilasele – tema pikk profijalgpalluri karjäär on inspiratsiooniks paljudele noortele, kes ihkavad jalgpalliplatsile,“ tõdes Stonkus.

Reimi sõnul tuli McDonald’s restoraniketi huvi jalgpallikooli toetada talle suure üllatusena. „Mul on väga hea meel, et McDonald’s meie lastesse usub ja panustab. Meil on sama nägemus sellest, milline peaks olema jalgpallikooli roll kogukonnas. Kuigi lapsed õpivad koolis mängima tehniliselt heal tasemel jalgpalli, siis tulevaste tippjalgpallurite väljakoolitamisest palju olulisem on see, et lastel oleks treeningutes lõbus, et nad kasvaksid ja areneksid nii füüsiliselt kui ka sotsiaalselt, ning et lisaks lapsevanematele tunneks kogu Viimsi elanikkond uhkust meie laste saavutuste üle võistlustel,“ tõdes Reim.

„Usume ja loodame, et sellest sünnib pikaajaline koostöö,“ kinnitasid nii Reim kui Stonkus.