Hommikuses ajasõidus näitas Mägi (Kawasaki) enda grupis parimat aega ning selle grupi kvalifikatsioonisõidus oli ta rootslase Tom Söderströmi (Kawasaki) järel teine.
Esimeses sõidus ei saanud eestlane head starti ja pääses rajale viimaste hulgas. Hoolimata sellest suutis ta end lõpuks viiendaks sõita. Sõidu esikolmiku moodustasid rootslased Filip Bengtsson (KTM), Mattias Mensonen (Honda) ja Rikard Hansson (KTM). Teine sõit algas hoopis teises valguses ja Mägi kihutas liidrina pool sõitu, kuid siis möödus temast avasõidus Mägi seljataga lõpetanud Söderström, kes ka sõidu võitis. Mägi ületas lõpujoone teisena, kuid talle määrati karistus, kuna noormees oli väidetavalt rikkunud kollaste lippude tsoonis reegleid. Seetõttu tõusis teiseks esimeses sõidus 11-nda koha saanud Rasmus Sjöberg (Honda) ja kolmandaks Bengtsson, Mägi langetati karistuseks kümme kohta 12-ndaks.

Kahe sõidu kokkuvõttes võitis Bengtsson (45 punkti) Söderströmi (40 p) ja viimase sõidu kuuenda Mensoneni (37 p) ees. Mägi oli 25 punktiga kaheksas.
Meistrivõistlustel jätkab liidrina Bengtsson (195 p), teine on Västerasis üheksanda koha saanud Tom Johnsson (138 p) ning kolmandaks tõusis Mägi (128 p).

"Laupäev algas päikeselise ilma ja tolmava rajaga, kuid MX1 ajasõiduks kogunesid sellised vihmapilved, et hoia alt. Kuna sellel rajal polnud kordagi sõitnud, aitasid mind varasemad kogemused Euroopast. Rada muutus iga hetkega ainult raskemaks ning kvalifikatsioonisõidu, mis toimus juba lausvihmas ja sügavate soontega rajal, lõpetasin teisena. Seega avapäev oli igati kordaläinud ja finaalis valisin stardikohta neljandana. Öö otsa sadas lakkamatult ja vahepeal juba kaheldi, kas võistlus üldse toimub, õnneks otsustasid korraldajad toimumise kasuks. Esimese stardi magasin maha ja stardikurvis olin eelviimane. Heade trajektoorivalikute ja stabiilse liikumisega suutsin juba neljandaks ringiks seitsmendaks tõusta ning lõpetasin viiendana, kusjuures teisest kohast jäin ainult 10 sekundit. Tunne oli hea ja teadsin, et hea stardi puhul on kõik võimalik. Ja nii läkski! Viimases sõidus sain stardivõidu ja juhtisin pool sõitu. Söderstrom istus aga mul kannapeal ja kümme minutit enne lõppu sai ka mööda, rootslane oli lihtsalt natuke kiirem ja seega ei suutnud teda enda taga hoida. Finišis olin üliõnnelik ja jõudsin juba isegi TV4 otseetrisse intervjuu anda, kui üks võistluse korraldajaklubi poolt määratud kohtunik astus ligi ja ilma mingisuguseid seletusi andmata väitis, et eirasin eesolevast ohust märku andvat kollast lippu. Paljud minu konkurentidest sõitjad üritasid mind aidata ja selgust saada, kuid kohtunik keeldus igasugustest kommentaaridest ja ütles ainult, et eiras kollast lippu. Nii tõsteti mind 10 kohta tahapoole, samal ajal korraldajaklubi sõitja tõusis kokkuvõttes kolmandaks..." nentis Mägi nördinult.

"Kuid asja positiivne külg on see, et vaatamata nii läbinähtavale intsidendile kaotasin etapil teise koha, tõusin üldkokkuvõttes siiski meistrivõistlustel esikolmikusse. Ja võidusõit oli seda väärt, pole juba aastaid sellise raskusastmega rajal ennast proovile saanud panna ning sain kinnitust, et noorena Euroopas sõidetud aeg pole olnud asjata. Võitleme edasi ja järgmine nädalavahetus on juba uued võidusõidud! Tänud toetajatele, fännidele ja isale."

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena