Kristjan Klemets on seni sel hooajal võistluste ajal tegelenud oma meeskonna Ghost Stihl abistamisega, sest tema enda auto on seisnud garaažis ja saanud olulisi täiendusi– nüüdsest on autol võimsust varasemast rohkem. Klemetsi autot viib nüüd edasi mootor, mida varem kasutas Jarmo Luht. Tegemist on Chevrolet 6-liitrise V8 mootoriga, mille originaalist suuremale jõudlusele on pisut kaasa aidatud ning sellega kasvas selle võimsus umbes 430 hobujõuni. „Tundsin, et varem kasutatud mootor jäi konkurentide vastu sõites lahjaks ning parasjagu jäigi tiimikaaslasel üks mootor üle. Tegemist on vastupidava ja võimsa mootoriga, mille teeb heaks just kubatuurist tingitud väga hea väändemoment kogu vahemikus,“ kommenteeris Klemets. Kuigi tema viimane võistlus toimus möödunud aastal ning auto uus jõuallikaski nõuab harjumist, siis Pärnus kavatseb ta anda endast parima, mis uuenenud sõidutingimused võimaldavad ning kindlasti saab võistlus olema põnev. „Ma võin juba ette ära öelda, et mul on kindlasti rajal väga lõbus, sest viimasest driftimisest on üsna palju aega möödas ja ma isegi tunnen sellest puudust,“ lisas Klemets, kes osaleb driftivõistlustel juba aastaid, Eesti võistluste algusest saati. Mullu tuli Klemets Eesti meistrivõistluste arvestuses seitsmendale kohale, tema parimaks kohaks siiani on neljas koht 2012. aastal.

Otseloomulikult on kohal kõik võimsad pro-drifti autod, sest hooaeg on alles pisut enam kui poole peal ning võidulootusi pole veel paljud maha matnud. Seisud on üsna tasavägised tabeli eesotsas. Praegu hoiab liidrikohta mullune Eesti meister Taavi Toomara, kes on igati valmis lahingusse asuma, sest tuju on hea ning motivatsiooni oma liidrikoha säilitamiseks jagub. Seejuures ei ole Toomara mitte ainult Eesti parim driftija, vaid ta on tõusnud ka Skandinaaviamaade ja teiste naaberriide tippu. Toomara käis möödunud nädalavahetusel Norras hiigelsuurel driftivõistlusel Gatebil, kus on ta varemgi kätt proovinud, ent tehnilistel põhjustel ei ole ta seda võitnud. Sel korral aga tehnika töötas ideaalselt ning Eesti drifti meister ja liider saavutas ka seal võimsa esikoha. Tema sõidud said tunnustuse ka maailma drifti kuningliku sarja Formula Drift piloodilt Fredric Aasbolt, kes jäi Toomara järel teiseks. Seega konkurendid Eestist ja Lätist peavad sel nädalavahetusel näitama ülihäid sõite, et Toomarale vastu saada.

Audruring on väga kiire rada, seal küündivad kurvisisenemise kiirused üle 140 km/h. Pealtvaatajaile on rajal kõrval hulgaliselt häid vaatamispaiku ning ka tribüün keset rada, millelt avanevad parimad vaated rajale. Reede õhtul ehk põhivõistluspäeva eel on kõigil võimalik tutvuda driftiautodega, sest võistlejad tulevad pärast treeninguid ringsõidule Pärnusse ning peatuspaigaks on Rüütli tänav vanalinnas.

Ajakava
Reede, 18. juuli
18.00 avatakse väravad pealtvaatajaile
18.05 - 19.15 pro-klassi treening
19.20 - 19.50 street-klassi võistlus
20.00 street-klassi autasustamine
20.30 paraad Pärnu linna

Laupäev 19. juuli
11.00 avatakse väravad pealtvaatajatele
11.05 - 12.05 pro-klassi treening
12.10 - 12.45 võistlejate tutvustus
13.00 - 14.45 pro-street-klassi kvalifikatsioon
14.50 - 16.35 pro-klassi kvalifikatsioon
16.40 - 18.00 pro-street klassi top 16
18.05 - 20.00 pro-klassi top 32
20.15 autasustamine

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena