Teiste seas said ametist priiks tehnilise direktori asetäitja Jody Eggington ja rajatoimingute juht Gerry Hughes. Sule said sappa enamasti kõrgema palgaga töötajad - vanemad olijad või osakondade juhid, vahendas BBC.

Usutavasti ei jäänud see ellujäämise nimel pingutavale tiimile ainsaks kulude vähendamise meetmeks. Caterham keeldus meeskonnas toimuvat kommenteerimast.

Caterhami senine omanik Tony Fernandes müüs meeskonna sel kuul ühele investorite ühendusele, kelle identiteet on veel teadmata. Tiimi ametlikus teates öeldi, et uuteks omaniteks on Šveitsi-Lähis-Ida grupp.

BBC allikate sõnul tuleb raha enamasti Lähis-Idast, kuid sellega opereerivad šveitslased. Enne tiimi müümist töötas seal 350 inimest.

Fernandes ise jääb kahe Caterhami nime kandva tehnoloogiafirma ning Caterhami spordiautode kompanii omanikuks, kuid ühelgi neist kolmest pole enam F1 tiimiga mingit seost.

Uued omanikud panid vormelitiimi pealikuks hollandlasest endise F1 piloodi Christian Albersi ning tema nõunikuks endise Midlandi, Spykeri ja HRT bossi Colin Kollesi.

Caterhami eesmärk on hooaeg konstruktorite karika arvestuses lõpetada vähemalt kümnendana, et tuua tiimi kassasse auhinnaraha 10 miljonit naela (12,7 miljonit eurot). Albersi sõnul on selle saavutamiseks lubatud neil teha auto arendamiseks vajalikke investeeringuid.

Kolmapäeval lahkus Caterhamist nende ameeriklasest varusõitja Alexander Rossi. Teine varusõitja, hollandlane Robin Frijns jäi tiimi alles. Spekuleeritakse, et meeskond võib vabaneda oma ühest põhipiloodist Kamui Kobayashist, et asendada ta mõne tiimi rohkem raha sisse tuua suutva sõitjaga.