MX1 klassis võitis mõlemad sõidud Tanel Leok (TM, Sõmerpalu MK), kes oli kiireim juba kvalifikatsioonis. Kummaski sõidus oli tema suurimaks konkurendiks MX2 klassi maailmameistrivõistlustel osalev soomlane Harri Kullas (KTM Sahkar KTM Racing), kes jäi kvalifikatsioonis Leoki ajale alla ainult 0,17 sekundit ja seiras Sõmerpalu motoklubi sõitjat sõitudes väikese vahega. Esimeses sõidus kaotas Kullas Leokile 2,46 ja teises 1,74 sekundit. Avasõidus ületas lõpujoone terve sõidu kolmandana sõitnud Lauri Lehtla (Honda, Tikkri Motorsport), kes jäi Leokile alla 57,2 sekundit. Teises sõidus lõpetas aga kolmandana avasõidu viies mees Heido Havam (KTM, KTM Racing Team), tema kaotas Leokile juba 1 minuti ja 5,9 sekundit. Kuna senine Eesti meistrivõistluste liider Juss Laansoo (KTM, KTM Racing Team) vigastas end Pärnu Kuningas motokrossil ja Ainja rajal nüüd ei võistelnud, siis uueks meistrivõistluste liidriks tõusis Havam.

Harri Kullasel oli Ainjas tõsine tööpäev, kuna noormees osales ka MX2 klassis. Avasõidus juhtis sõitu kuni viimase ringini meistrivõistluste liider Erki Kahro (Husqvarna, Kahro Racing), kuid siis leidis Kullas temast möödumisvõimaluse ja lõpetas sõidu 2,2 sekundilise vahega Kahro ees. Kolmandana lõpetanud Andre Park (Yamaha, Yamamoto RV) kaotas Kullasele 36,5 sekundiga. Teises sõidus pääses Kullas kohe liidriks ja võttis kindla sõiduvõidu. Terve sõidu heitlesid teisele kohale Park ja Kahro ning hoolimata viimase ponnistustest lõpetas teisena Park, kes jäi Kullasest 8,4 sekundit, aga edestas Kahrot 1,8 sekundiga. Kullasele kuulus seega etapi esikoht Park'i ja meistrivõistlustel liidrikoha säilitanud Kahro ees.

MX2 juuniorites võidutses kummaski sõidus kindlalt avaetapil Türil parim olnud lätlane Tomass Šileikale (KTM). Esimeses sõidus lõpetas teisena tagasihoidliku stardi saanud Hardi Roosiorg (KTM, Sahkar KTM Racing), kes jäi lätlasele alla 5,7 sekundiga. Kolmas oli soomlane Karl-Robert Reinike, tema kaotas Šileikale 10,3 sekundit. Teises sõidus lõpetas Šileika järel terve sõidu teisena sõitnud Reinike, kes jäi lätlasele alla lõpuks 6,6 sekundiga. Roosiorg ei saanud ka selles sõidus head starti, kuid suutis end siiski kolmandaks sõita, kaotust võitjale 11,4 sekundit.

Quadraceritel võitis esimese sõidu Sten Jupaschevski (Honda, Pärnu MC), kes möödus mõned ringid enne lõppu sõidu liidrist Kaspar Kangurist (Honda, Catwees Honda Racing). Lõpujoonel oli kahe mehe vahe 18,6 sekundit. Kolmandana ületas lõpujoone lätlane Ralfs Reinfelds (Yamaha), kes jäi võitjast 30,3 sekundit. Teises sõidus võitis aga Kangur, keda seiras enamus sõidust avasõidu neljandana lõpetanud Siim Vaide (KTM, RedMoto Honda Racing), Jupaschevski oli kolmas ja sellest piisas, et kahe sõidu kokkuvõttes Kanguri järel ja Vaide ees teine koht saavutada. Samas sõidus osalenud amatööride arvestuses moodustasid esikolmiku lätlane Daniels Baltais (Can-AM), Hendrik Volmer (Honda, Catwees Honda Racing) ja Raini Roomets (KTM, Raian Moto).

Külgvankrite esimeses sõidus pääsesid esimestena minema MM-il osalevad Janis Daiders – Martins Antons (Zabel), teisena sõitsid venelased Igor ja Dmitri Rodionov (Zabel, AYR Racing Team), kuid peagi jõudsid neile järgi valitsevad Eesti meistrid Kert Varik – Erkki Kõiv (Zabel, AYR Racing Team). Eestlased otsisid mitu ringi venelastest möödumisvõimalust ja lõpuks see ka õnnestus. Varik – Kõiv püüdsid ka liidrid kinni ja pealtvaatajate marulise kaasaelamise saatel tõusid ise lõpuks sõidu võitjateks. Varik – Kõiv ja Daiders – Antonsi järel lõpetasid kolmandana Margo Sonn – Tanel Kõiv (KTM, Kose AMK). Teises sõidus võtsid Varik – Kõiv aga kindla võidu Sonn – Kõiv ees ning kolmandana ületasid lõpujoone avasõidus kuuenda koha saanud Madis Maante – Siim Mokrik (Zabel, Linnamäe Krossiklubi). Daiders – Antons olid alles üheksandad. Kokkuvõttes moodustasid Karksi-Nuia etapi esikolmiku Varik – Kõiv, Sonn – Kõiv ja Maante – Mokrik.

Veteranidest oli mõlemas sõidus kindlalt parim Heigo Lauren (Yamaha, Yamamoto RC), kes edestas kummaski sõidus Reio Engmani (Yamaha, Lääne MK) ja klubikaaslast Allan Vierlandi (Yamaha).

Pühapäeval võistlevad Ainja rajal 50cc, 65cc, 85cc, Quad50, Quad100/200, Quad Hobi, Quad Veteran, Quad jun, Mini MX, Mini MX Hobi ja Karksi Valla Open masinaklassid, kus viimases asub võistlustulle esmakordselt Eesti motokrossi ajaloos elektrilise KTM Freeride E krossitsikliga Aivar Moks.

Võistluste pidulik avamine toimub kell 10:45 ja võistlussõidud algavad 11:00.

Pileti hind on 5 eurot, allameetrimehed pääsevad võistlust vaatama tasuta. Piletid on müügil võistluspaigas kohapeal ja kõigi piletiostjate vahel läheb loosi Tallinki kruiis kahele Rootsi. Parkimine krossiraja ääres olevas parklas maksab eraldi 5€.

Kõik lapsed saavad aga lisaks võistluse jälgimisele Krossipisik meeskonna juhendamisel ka ise täiesti tasuta krossitsikli ja ATV-sõitu kohapeal proovida.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena