Päeva kiireimate aegade eest hoolitsesid neljaveolised autod ja põnevat heitlust jagus igasse klassi. 8,64 kilomeetrist katset läbiti kolm korda.

Neljaveoliste klassis said võidu Egon Kaur ja Erik Lepikson (Mitsubishi Lancer EVO 8), kes võitsid kõik kolm vooru. Teise koha said kõigis kolmes voorus Rainer Aus ja Simo Koskinen (Mitsubishi Lancer EVO 9) ning kolmas koht kuulus Timmu Kõrgele ja Kaido Kaubile (Mitsubishi Lancer EVO 9).

Kaheveoliste autode võimsaimas klassis 2WD 2000+ ei andnud Toomas Vask ja Taaniel Tigas (BMW M3) teistele eriti sõnaõigust ja viisid kindla võidu koju. Nende nimele jäid ka kaheveoliste autode parimad ajad. Teised selles klassis olid Priit Koik ja Uku Heldna (BMW M3) ja kolmandad Andrus Vahi ja Alo Ivask (BMW M3). 2WD 2000 klassis olid kiireimad Saaremaa mehed Ken Torn ja Riivo Mesila (Honda Civic Type-R), nende järel said kõikides voorudes teise koha Sander Siniorg ja Annika Arnek (Honda Civic Type-R). Kolmas koht kuulus selles klassis Harri Rodendaule ja Tom Ristile (Ford Escort MK2).

2WD 1600 klassis jätsid võidu Saaremaale Rasmus Uustulnd ja Imre Kuusk (Ford Fiesta R2). Teine koht kuulus Rainer Meusile ja Kaupo Vanale (Lada VFTS) ja kolmanda koha väärilist kiirust näitasid Janar Tänak ja Janno Õunpuu (Lada VFTS).

Noorteklassis Juunior 2000, ehk siis kuni kaheliitriste mootoritega autode klassis oli põnevust kuni viimase meetrini, kui Kenneth Sepp ja Tanel Kasesalu (Citroen C2R2 Max) olid viimases voorus kiireimad ja see tagas neile ka etapivõidu. Roland Poom ja Taavi Udevald (Citroen C2R2) olid kiireimad teises voorus ja esimeses ning kolmandas voorus teised ja nii neile ka teine koht etapil. Kolmanda koha selles klassis said Kaspar Kasari ja Hannes Kuusmaa (Honda Civic).

Veoautode klassis olid kõigis kolmes voorus kiireimad Taavi Niinemets ja Marco Prems, teised Taavi Kõrge ja Riivo Mesila ning kolmandad Tarmo Silt ja Mihkel Kapp.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena