F1 analüütik paljastas Mercedese edu põhjused
Kõrgelt hinnatud Vormel-ühe tehnilise analüütiku Mark Hughes'i sõnul on Mercedese hooaja alguse edu taga mootori jõuallikatele osavalt paigutatud õhuväljalaske lahendused.
Bahreini etapil, kus Lewis Hamilton ja Nico Rosberg kaksikvõidu võtsid, selgus, et Mercedese uuel V6 turbomootoril on turbiin ja õhukompressorid paigutatud unikaalselt mõlemale poole jõuallikat.
Sama tehnoloogiat kasutavad sel hooajal ka Mercedese mootoritel sõitvad McLaren, Williams ja Force India, kuid omaniktiimil on aerodünaamilise konsepti loomisel suur ajaline edumaa.
"Tegemist on suure tehnilise eelisega, mis saadab neid terve see hooaeg," lausus Hughes. "Nad on sama tehnoloogiat kasutavate tiimide ees saanud suure ajalise edumaa. Kere kallal töötav tiim palus mootoriga tegelevatelt inimestel sellist lahendust ja nad said sellega hakkama. Mercedese mootoreid kasutavad tiimid said sellest lahendusest teada siis, kui lepingutele allkirjad panid. Kuid omaniktiim oli selleks ajaks töötanud uuenduse kallal juba kolm aastat."
Mercedeste järel võttis viimase poodiumikoha Bahreinis Force India piloot Sergio Perez. Tema tiimikaaslaneNico Hülkenberg oli viies.