McLareni tiimijuht: kütusevoolu mõõdikutega oli tiimidel probleeme juba jaanuaris
McLareni F1 tiimi võistlusdirektor Eric Boullier avaldas, et Red Bull pole sugugi ainus meeskond, kel kütusevoolu mõõdikutega alanud hooajal probleeme on olnud.
Red Bull alustas Rahvusvahelise Autoliiduga (FIA) eeldatavalt pikaks kujunevat vaidlust, sest viimane tühistas pühapäeval Daniel Ricciardo Melbourne'i etapi teise koha, kuna tema masina mootorisse jõudis võistluse jooksul mõõdikute järgi rohkem kütust kui sellest aastast lubatud 100 liitit tunnis.
Red Bulli tiimipealik Christian Horner raiub kui rauda, et FIA sensorid on vigased ning nemad käitusid kindlasti reeglite järgi, uskudes, et nad võidavad selle apellatsiooni.
"See, et erinevate sensorite vahel on ebatäpsusi, selgus piisavalt vara ning me oleme FIA-ga alates jaanuarist koostööd teinud, et me teineteise vajadusi mõistaksime ja süsteemi arendada saaksime," rääkis Boullier ESPN-i vahendusel.
"Kõik tiimid olid loomulikult vastutulelikud ja valmis selle kallal ühiselt töötama. FIA võttis teisel testimisel Bahreinis seisukoha, et aluseks võetakse kütusevoolu sensor ja seda tuleb kasutada. Sinna jäid aga mõningad kõrvalekalded ning me pidime oma kütusevooluga ettevaatlikud olema."
Boullier hoidus Red Bulli kritiseerimisest, kuid märkis, et kõik teised tiimid on hoolimata kahtlustest sensorite paikapidavuse kohta reeglitest kinni pidanud.
"Lõppude lõpuks olime meie nagu ka kõik teised tiimid võistluse ja kogu nädalavahetuse ajal kuulekad. See on lihtsalt FIA ja Red Bulli vaheline asi ning me ei tahaks seda üldse kommenteerida," lisas ta.