"Sada protsenti midagi kindlat ei ole," lausus Korjus, kuid ei osanud öelda, mille taga lepingu sõlmimine seisab.

Sel nädalal viibis Korjus kaks päeva Portugalis Estorilis, kus tema tiim koos ühe teise meeskonnaga privaatteste tegi. "Ma ei olnud elus kordagi kereautodega sõitnud. Sain esimest korda kätt proovida. Ühel päeval oli kuiv ja teisel sadas vihma - selle suhtes oli hea, et sain mõlemaid ilmastikuolusid proovida," kirjeldas Korjus esimest kogemust kinnises võidusõidumasinas.

"Eks ta teistmoodi ole. Esiteks juba see, et sa ei testi sellega üksi. Kui vormeliga on näiteks iste ainult sinu järgi seatud, siis Le Mansi sarjas, kus on kaks või kolm sõitjat ühes tiimis, peavad iste ja rool olema vahepealsed. Peab natuke kõigi peale mõtlema, rohkem nagu tiimitöö. Paljud on öelnud, et vormelist kereautosse minna on suhteliselt lihne. Ma ütleks, et on lihtsalt teistmoodi. Iseenesest midagi rasket ei ole."

Korjus rääkis, et füüsiliselt on kereautoga sõitmine kergem, kuid 60-70-ni ulatuvad soojakraadid võivad tunniajalise sõiduga piloodi elu põrguks muuta.

"Füüsiliselt ei ole nii raske kui vormeliga - kael ei väsi nii palju ära, sest kiiretes kurvides ei ole aerodünaamikat nii palju kui vormelil. Aga kui korraga ollakse roolis tund aega, siis selles kuumuses istuda on päris raske. Olen kuulnud, et mõned inimesed on isegi ära minestanud," sõnas ta.

Korjuse sõnul selgub tema kaasalöömine selles sarjas hiljemalt aprilli alguseks, kui peetakse esimesed ametlikud testisõidud Prantsusmaal Paul Ricardi ringrajal. "Enne seda peaks teada saama. Loodame, et sellega läheb hästi. Ma ise vähemalt arvan, et läheb."

Lõpetuseks põhjendas Korjus karjäärimuutust ehk üleminekut vormelite pealt kereautodele: "Kuna vormelis on ainuke võimalus teenimiseks F1 ja sinna saamise tõenäosus, olgem ausad, oleks 0,01 protsenti, siis tuleb vaadata teisi teid. GP autod on palju populaarsemad kui viis aastat tagasi. Paljud tehased on tiimidele taha tulnud ning see maailm on viimaste aastatega palju kasvanud. On aeg edasi minna. Arvan, et kui see nüüd teoks saab, siis on see õige otsus."

Euroopa Le Mansi sarja esimene etapp viiest toimub 18.-19. aprillil Silverstone'is.

Milline Korjuse McLaren MP3-12C GT3 välja näeb, vaata SIIT