Laupäeva hommikul sõidetud esimeses ajasõidus saavutas Rump teise aja, mis tähendas ka stardikohta esireas. Teises kvalifikatsioonis, kus jagati stardikohti kolmandaks võistlussõiduks, sündis lausa uus rajarekord, mis andis eestlasele ka loomulikult parima stardipositsiooni.

Avasõidus tegi Martin õnnestunud stardi ja tõusis kohe liidriks ega loovutanud seda kohta kuni finišini.

"Nädalavahetus oli sündmusterohke," kommenteeris Rump. "Ajasõitudes sõitsin kiireima ringiaja, mis uues Highlands Parki ringrajal üldse kunagi välja sõidetud. Esimeses sõidus startisin teiselt kohalt, hea stardiga sain kohe esimeseks ja edasi oli küsimus heas hoos ja rütmis."

Pühapäeva hommikul avanesid taevaluugid ja teine võistlussõit peeti maha märjal rajal. Kuna esimese sõidu kaheksa parimat startisid teise sõitu pööratud järjestuses, tähendas see Martinile 8. stardikohta. Stardi järel õnnestus Martinil paari möödasõiduga tõusta mõne koha võrra, aga seejärel kaldus ta ühes kurvis rajalt välja, mille tagajärjel sai ka auto veidi kannatada. Siiski jõudis Martin finišisse ja sai kirja 9. koha. Kahjuks aga kolmandaks võistlussõiduks mehaanikutel autot korda saada ei õnnestunud.

"Esimeste ringidega tõusin keerulistes oludes ja halvas nähtavuses 6. kohale, aga kolmandas kurvis libisesin trajektoorilt kergelt välja vastu vahetult raja kõrval asuvat betoonseina. Hilisemal analüüsil selgus, et kahjustused olid eeldatust suuremad ning seetõttu järgmisesse starti autot sõidukorda ei saadud," sõnas Rump, kes säilitas Uus-Meremaa vormel-Toyota sarjas napilt liidrikoha, edu lähima konkurendi ees on vaid 2 punkti.

Sarjas on veel sõitmata kaks etappi ehk kokku kuus võistlussõitu.