Tuleb tõdeda, et enamus riikide vanameistrid ning mõni minuealine tegija nagu Faisst ja Herola oli puudu, kuid see-eest tekkis võimalus kahevõistluse nooremal põlvkonnal rammu näidata ja kergemini kättesaadavaid punkte jagada. Sellest seltskonnast paljudega olen koos võistelnud juba 4 aastat. Kui aastaid tagasi kippusin protokolli teise poolde jääma, siis nüüd olin esimeses pooles. Kindlasti on minu vanus ja võimed sellised, mis lubaks meeste seas tegusid teha, kuid ei saa ka üle oma varju hüpata. Niikaua kui areng ja tulemused lähevad ülesmäge, pole muretsemiseks põhjust ja pole kaugel ka aeg, mil tuleb selle seltskonna poistega poodiumikohti jagama hakata.

Sooritusest niipalju, et esimesl võistlusel läksin lihtsa vea ohvriks. Nimelt jäin oma äratõukega hiljaks ja sinna läksid ka mitu meetrit. Väljas oli korralik pakane ja vööst allapoole läks 2 paari lühikesi ja ühed pikad windstopperid. Riietus läks täppi ja alustasin murdmaad tavapärasest rahulikumalt ja omas tempos. 3 ringi pidin ennast tagasi hoidma, ent viimasel kahel panin nii nagu tuli ja lõpuks oodatust kõrem tõus (15 kohta).

Teise võistluse puhul läks arvesse reedene varuvõistlus ehk kvalifikatsioon (sel hooajal juba kolmandat korda, samal ajal kui eelmisel hooajal minu mäletamist mööda seda ei vajatud kordagi). Reedel ei olnud eesmärgiks võistlusele pääsemine, vaid korraliku soorituse tegemine - see õnnestus. Reedeks oli häälestus juba nädala keskel olemas, sest vahepeal oli õhus külma tõttu esimese võistluse toimumine juba reedel, mis siiski ei juhtunud. Ega ma pärast varuvõistluse hüpet ei lootnud, et see arvesse võiks minna, sest ilmad tundusid head, ent pühapäeval segas ebasobivast ilmakaarest puhunud tuul. Murdmaa lähtepositsioon oli väga hea (14). Alustasin vastavalt oma võimetele. Mingil hetkel said tagantulijad minu pundi kätte ja tekkis suur, ligi 20 mehene rong. Käis kõva võitlus positsioonide pärast, minul õnnestus pundi etteotsa hoida ja sealt otsustaval hetkel õigete vedurite taha haakida ning teenida 11.koht.

Täna tekkis lennuliiklusega probleeme ja oleme terve päeva Permi lennujaamas passinud, ent õnneks õnnestub hilisõhtuks Tallinna jõuda.

Kodus olles tuleb tõenäoliselt nagu pühade ajalgi rullsuusad alla panna ja Võru hallis liikuvalt kärult kõhuli matile maanduda, aga õnneks vaid lühikest aega, sest uus nädalavahetus toob minule uue võistluspaiga Prantsusmaal Jason Lamy Chappuis treeningkeskuses.