Nädalavahetus läks tulemuse mõttes korda. 360 Racing tiimi värvides sõitnud Viidas sai mõlemas sõidus teise koha ning sarja sponsor, USA kütusemüüja Sunoco valis eestlase nädalavahetuse parimaks sõitjaks (Sunoco Best Driver of the Weekend).

Laupäevahommikune ajasõit kestis kokku 35 minutit. Esimeses 15-minutilises sessioonis pandi paika esimese sõidu stardijärjestus, pärast viieminutilist boksipeatust sõideti järgmisel veerandtunnil välja teise sõidu järjestus. Oma klassis sai Viidas kirja vastavalt esimese ja teise aja.

Viidas võistles nädalavahetusel SR3 Supersports klassis, kuid võistlussõidus mindi rajale koos võimsama SR8 klassi masinatega, mis tähendas et esimeses sõidus oli tema stardikoht 17.

Viidas jäi esimeses sõidus koos oma klassi suurima konkurendiga ühe võimsama SR8 klassi masina taha kinni ning ta ei õnnestunud enda edumaad kasvatada. Ühe kohustusliku boksipeatuse reegel mängis aga kaardid konkurentidele kätte. Radicalis on võimalik poole sõidu ajal pilooti vahetada ning need, kes otsustavad ühe sõitja kasuks, peavad viibima boksis viis sekundit kauem. Sellega pääses üks konkurent Viidasest mööda ning nii jäi kahjuks ka sõidu lõpuni.

Teises sõidus läks Viidas rajale 18. positsioonilt, üks koht esimeses sõidus teda edestanud konkurendist tagantpoolt. Sündmisterohke esimese ringi järel jäi avasõidu võitja ja Viidase vahele taas kaks SR8 masinat, kellest eestlasel ei õnnestunud nii lihtsalt mööduda. Pärast boksipeatust jäi seis samaks, kuid neli ringi enne sõidu lõppu õnnestus Viidasel mõlemast SR8 mehest mööda saada. Vahe enda sarja liidriga oli selleks hetkeks kasvanud 15 sekundile ning Viidas alustas meeletut tagaajamist. Kahjuks jäi ringidest väheks ning lõpuks kaotas ta võitjale kolme sekundiga.

“Ma ei teadnud päris täpselt, mida nädalavahetuselt oodata, kuna polnud selles sarjas varem võistelnud, kuid nüüd olen isegi pettunud. Võimete poolest pidanuks mõlemad sõidud võitma," kommenteeris Viidas. "Mõlemas sõidus mängisid tegelikult oma rolli SR8 masinad. Kui nad juba kord sinu ette jäid, oli nendest väga raske mööduda. Kvalifikatsioonisõitudes oli kahe masinaklassi ringiaegade vahe keskmiselt umbes viis sekundit ja tippkiiruse vahe umbes 230 km/h 270 km/h vastu. Ehk siis isegi kui kurvides võtsin neile kõvasti lähemale, siis sirgetel said nad ikkagi minust nagu postist mööda. Võin küll öelda, et praktiliselt rikkusid SR8 masinad minu nädalavahetuse ära. Oma klassis tegin mõlemas sõidus kiireimad ringid – esimeses sõidus oli minu aeg järgmisest parem neli kümnendikku, teises kolm kümnendikku. Kuid võitu ikka ei saanud. Iseenesest mulle jubedalt meeldis selliste masinatega sõita ning väga võimalik, et jätkan järgmisel aastal Radicali sarjas."