Esikolmik sai auhinnaks karikad ja käekella, lisaks viiakse nad Inglismaale Red Bulli ja Lotuse tehastesse tutvumisele. Sarja võitjale oli ette nähtud ka 100 000 euro suurune tšekk.

Kvalifikatsioonis oli Viidas sel nädalavahetusel kümnes. Avasõidu stardi järel jäi ta esimeses kurvis karpi ning kaotas kohe mitu kohta. Veidi enam kui poole distantsi peal pidi eestlane veel paar konkurenti endast mööda laskma. Nimelt pidurdas üks Viidase ees sõitnud konkurent ootamatult ning kokkupõrke vältimiseks sõitis Viidas ühe kurvi otseks ning raja peale tagasi saamisega kaotas ta aega. Mitmete probleemide kiuste jäi esimese sõidu lõppkohaks 16.

Teises sõidus läks Viidas rajale niisiis 16. kohalt. Mitmeid konkurentide omavahelisi pusimisi ja sõiduvigu ära kasutades tõusis eestlane järk-järgult ülespoole ning oli lõpuks seitsmes.

Kolmandas sõidus läks Viidas rajale taas kümnendana. Kui sõidu alguses sai ta mõnest konkurendist mööda, siis lõpu eel lasi ta omakorda mõned endast mööda ning lõpetas 11. kohaga.

“Selle nädalavahetusega ei saa ma kindlasti rahule jääda," sõnas 16-aastane Viidas. "Esiteks, oli mul terve nädalavahetuse käigukastiga väikseid probleeme, millele ei leitudki lahendust. Esiteks arvasin ma, et rada tuleb veidi teistsugune. Seal on neil kombeks rada sageli muuta ning seekord tehti see üsna igavaks. Üsna lühikesel rajal kulgeti ühtlase kiirusega ja teist püüda polnud väga lihtne. Kõige huvitavamad olid pikad sirged – kui eelnev kurv tuli hästi välja, said eessõitjale ohtlikuks, kui ei tulnud välja, pidid kogu aeg pingsalt peegleid jälgima, et kust täpselt tagant tulija mööda proovib minna."

Hooajaga jääb Viidas kokkuvõttes rahule. "Läksin küll sarja võitma, kuid arvestades seda, et minu esimene ja teine etapp ebaõnnestusid, on kolmas koht üldarvestuses hea. Suutsin hiljem terve hooaja näidata head kiirust ja olin stabiilset esiotsas. Tuleb ka arvestada, et sarjas osales 11 erinevat rahvust, noori andekaid sõitjaid kõikjalt Euroopast."

Uue hooaja eel on Eesti noormehel veel õhus palju küsimusi. "Järgmisel aastal tahan sõida masinaga, millel on neli ratast ja mis on väga kiire, kuid millega täpselt, pole ma veel otsustanud. Küsimus on, kas jätkata vormeliga või liikuda kereautode poole. Reaalsematest variantidest on tõenäoliseim Radical sari, kus sõidetakse vormeli ja kereautodele vahepealsete masinatega, umbes nagu Le Mansi 24 tunni sõidus. Variant on ka vormelitega jätkata, võib-olla isegi Ameerika Ühendriikides. Mind kutsuti juba eelmisel aastal sealsesse USF 2000 sarja, kuid siis otsustasime veel mitte minna. Ameerikasse oleksin valmis minema küll, kuid tuleb otsustada selle järgi, mis mulle kasulikum,” rääkis Viidas.