Kvalifikatsioonis leidis Martin kiiresti hea tempo ja varasemast tuttaval Asseni rajal tagasid head ringiajad talle eelseisnud sõitudeks teise ja kolmanda stardikoha. Start esimeses sõidus õnnestus hästi ja kuna oluline oli kindlalt väga vajalikke punkte teenida, siis vältis ta suuremaid riske ning lõpetas sõidu teise kohaga.

"Alustasin esimest sõitu eesmärgiga mitte riskida poolmärjal rajal," kommenteeris ta. "Sõitsin kindla peale, et hädavajalikud punktid koju tuua."

Teises sõidus tabas Rumpi ebaõnn juba esimesel ringil, kui üks konkurentidest tema autole tagant kergelt sisse sõitis. Auto sai veidi viga ja sellega oli küll võimalik sõita võistlus lõpuni, aga konkurentsis püsimiseks sellest ei piisanud.

"Start õnnestus hästi, aga esimesel ringil sõideti mulle tagant sisse. Auto juhitavus muutus ja see ei võimaldanud mul enam paremate kohtade pärast võidelda. Lõpetasin võistluse kuuenda kohaga, aga tiitlivõiduks sellest ei piisanud," nentis Rump.

Kuna Martini peamise rivaali, hollandlase Roy Geertsi lasi tema tiimikaaslane endast viimasel ringil mööduda, siis teenis Geerts võidupunktid ja sarja kokkuvõttes edestas Martinit vaid ühe punktiga.

Pilk tulevikku

Juba järgmisel päeval osales Rump vormel-Renault 2.0 Eurosarja testisõitudel Barcelona ringrajal. See oli uustulnukatele mõeldud testisõit, kus osalesid ka paljud sarjas varem sõitnud võidusõitjad. Kui pikk testipäev oli õhtusse jõudnud, andis Martini parim ringiaeg kõikide osalejate seast 5. koha, aga uustulnukatest oli eestlane parim.

"Sain Barcelonas väga palju sõita ja kuna seal olid kohal peaaegu kõik tänavu Eurosarjas osalenud tiimid, hakkasin kindlasti nii mõnelegi silma," kommenteeris 17-aastane võidusõitja. "Saavutasin uustulnukate seast parima aja ja kokkuvõttes viies koht tähendas seda, et ka mitmed varem vormel-Renault 2.0 sarjas osalenud sõitjaid jäid seljataha. Oleme juba mõtetega järgmises aastas ja otsime hetkel aktiivselt võimalusi Eurosarjas osalemiseks."