"See, mis siis toimus, oli absurd!" sõnas pettunud Korjus Delfile. "Tegemist oli täiesti meelega otsasõiduga. Kohtunike juures näidati talle (Serrallesele-toim) videot kuus korda, ta ikka ei saanud aru, mis ta valesti tegi." 

Õnnetu kokkupõrkega lõppenud teises sõidus sai eestlane ka boksist läbisõidu karistuse. "Teises sõidus olid kokku 21 piloodil hoiatus peal. Kuna aga minu nelja rattaga üle joone sõit sattus täpselt telepilti, sain boksist läbisõidu karistuse," selgitas Korjus.

"Kogu nädalavahetus oli üks suur ebaõnn. Kiirus oli juba tegelikult päris hea. Esimeses sõidus olin seitsmes ja püüdmas kuuendat kohta. Arvasin juba, et sirge lõpus saan nina vahele, kui järsku tuli ratas lahti. Meeskond ütles, et selline asi juhtus nendega esimest korda," kommenteeris Korjus avasõidu katkestamist.

Kolmandas sõidus, millele vajutas oma pitseri tugev vihmasadu, tõusis Korjus 20. stardikohalt 14ndaks. "Vihm oli nii tugev, et nähtavus oli umbes meeter. Iga sirge lõpus lasin hoo maha, kuna lihtsalt ei näinud enda ees sõitvat autot. Õnneks sain lõpuni ja vähemalt kvalifitseerusin Macau sõidule."

Korjus lisas, et pole F3 vormeliga suutnud veel kohaneda. "Võrreldes GP3 sarja autoga on otse F3 rooli istumine väga raske. Autod käituvad rajal väga erinevalt," tunnistas noormees.

Vaata Hockenheimi teist põhisõitu! (Korjuse kokkupõrge videos alates 29:48, eestlase autonumber on 14)