Kasutatav võistlusformaat on üle võetud teistelt sarnastelt üritustelt, mida maailmas ja lähiriikides viljeletakse Time Attacki nime all.

Kõigepealt alustatakse treeningutega. Seejärel peetakse kvalifikatsioonisõidud, mille iga grupi viis kiireimat pääseb edasi lõppvõistlusele ehk superlapile, kus igal sõitjal on vaid üks võimalus oma parima ringiaja sõitmiseks.

Ausa võistluse pidamiseks on sõitjad jaotatud nelja erinevasse arvestusse. Esimeses grupis lastakse rajale täielikult tavaseades sõidukid, milledel on lubatud kasutada vaid tänavarehve. Clubman-klass on juba edasijõudnud sõitjatele, kes on oma masinale alla kruvinud niiöelda pool- või tänavaslikk tüüpi rehvid, kuid pole autole lisanud turvapuuri. Modified-arvestuses pääseb rajale autoga, millel on turvapuur, kuid kasutab pool- või tänavaslikki. Unlimited ehk vaba klass on kõige põnevam ja kiireim, kus rajale tuleb kümmekond paukuvat-mürtsuvat turboautot, mille jõunumbrid algavad 600 hobujõust. Masinad kasutavad ringraja slikkrehve ja on ehitatud just võidusõiduks.

Lisaks välisvõistlejatele on konkurentsi pakkumas hulgaliselt kohalikke võidusõitjaid, nende seas näiteks valitsev Eesti driftimeister Taavi Toomara oma klassikalise BMW 2002-ga ja kiirendusradadelt tuttav Ako Luts oma oranži nelikveolise BMW-ga.

Praeguseks on demovõistlusele registreerunud ligi neljakümne võistleja Eestist ja lähiriikidest, mis tähendab väga kirjut masinaparki ja tõelist maiuspala igale autospordi fännile.

Pealtvaatajaid oodatakse kell 10.00, mil algavad vabatreeningud. Sissepääs maksab 5 eurot, kuni 12-aastased lapsed pääsevad üritusele tasuta.

Ajakava

10.00-14.00 vabatreeningud
14.00-14.30 võistlejate koosolek/raja hoolduspaus
14.30-16.30 kvalifikatsioonide näidissõidud
16.30-16.45 raja hoolduspaus
16.45-17.15 SuperLap näidisvõistlused
17.15-20.00 avatud rada sõitudeks.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena