Kokkuvõtvalt saab öelda, et oli suurepärane krossipäev, kust ei puudunud atraktiivsed sõidud, meelelahutus, väärikad publikuauhinnad ja loomulikult heategevus. Oksjonil koguti raha pea 15 000 eurot, lõplik summa, mis antakse tänavu läbi õnnetuse liikumispuude saanud laste ja noorte toetuseks, selgub lähiajal, kui sündmuse tulud ja kulud on kokku löödud.

Traditsiooniliselt toimus Tanel Leok ja sõbrad käigus ja oksjon, kus läks müüki hulgaliselt maailma tippsõitjate varustust ja tänavu ka 1951. aasta Plymouth Coupe, mille pani oksjonile energiajoogifirma Route 77. Antud masin oli ka oksjoni kalleim ese, mis maha müüdi, selle hinnaks kujunes pingelises pakkumises 7000 eurot.

Open klassis oli stardis lisaks peoperemehele Tanel Leokile motokrossi MM-sarjast Davide Guarneri, Matiss Karro, Harri Kullas, Gert Krestinov ja paljud teised. Kodustest tegijatest olid kohal pea kõik, eesotsas Eesti meistrite Juss Laansoo ja Karel Kutsariga, oma esimese stardi peale suvist vigastust tegi Priit Rätsep. Peeti kolm sõitu, esimeses oli sõitjatel vaja ka ise tagaratas ära vahetada, viimane oli nn Last Man Standing ehk siis viimase mehe sõit. Kahe esimese sõidu kokkuvõttes oli parim mees Matiss Karro, kes võitis mõlemad sõidud. Lätlane oli kiireim ka viimases Last Man Standing sõidus, edestades Davide Guarnerit ja Vytautas Bucase ees. Seega valitses Läti parim krossimees seda päeva Lange krossirajal täielikult. Kahe esimese sõidu kokkuvõttes oli siis kiireim mees Karro, teine Leedu krossimees Vytautas Bucas ja kolmas Priit Rätsep. Rajalt ei puudnud ka show ja kostüümid, nagu see on olnud ka varasematel heategevuslikel krossidel Tanel Leok ja sõbrad.

Kui Open oli kerge show maiguga, siis 65 cc ja 85 cc klassis oli poistel tõsi taga, kuna oli tegu Tridens Eesti motokrossi meistrivõistluste viimase etapiga. 85 cc klassis võitis mõlemad sõidud Jan Jakobson, avasõidus lõpetas teisena Läti poiss Rainers Zuks, teises aga Tamur Talviku, kes sellega kahe sõidu kokkuvõttes sai Zuksi ees etapil teise koha. Hooaja kokkuvõttes tähendas see seda, et Jan Jakobson tuli Eesti meistriks, edestades Tamur Talvikut seitsme punktiga, hooaja kolmas koht kuulub Rait Kaimerile.

65 cc klassis oli etapil kiireim Meico Vettik, kes avasõidus liidrikoha pidi loovutama ja finišeeris Allar Penti ja Emil Weckmani järel kolmandana, teises sõidus aga Türi noormees ei vääratanud ja võitis sõidu Emil Weckmani ja Allar Penti ees. Eesti meistriks tuli aga etapil neljas olnud Henry Vesilind, kelle edu teise koha saanud Meico Vettiku ees oli napp üks punkt. Kolmas oli selles klassis hooaja kokkuvõttes Jörgen Matthias Talviku.

Rajal olid ka 50 cc ja 50 cc jun klasside sõitjad, 50 cc klassis oli kiireim Mikk-Martin Lõhmus, teine Karlis Reisulis ja kolmas Janis Kubulins. 50 cc klassis aga Joosep Pärn Karl Kutsari ja Richard Paadi ees.

Honda Racing motokrossi karikas sarja finaalis selgus tänavuse sarja üldvõitja ja uue Honda krossitsikli omanik. Sõidu võitis Arminas Jasikonis Kristjan Rätsepa ja Karl Saadi ees, hooaja võitja on Rätsep, kellele kuulub uus Honda krossitsikkel Honda Baltic'ult.

Legendide võitja oli Andres Krestinov, Retro klassis Indrek Krestinov ja naiste klassis Merilin Lehe. Hobi Grand Final võitjaks tuli Andres Krestinov.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena