NEC sarja kevadiselt avaetapilt tuttaval Zandvoorti ringrajal valitsesid kogu nädalavahetuse vaheldusrikkad ilmaolud - kui reedel toimunud vabatreeningutel sadas vihma, siis laupäevase kvalifikatsiooni ja esimese sõidu ajaks olid vihmapilved hajunud ning rada kuiv. Kvalifikatsioonis saavutatud ringiajad tagasid Scuderia Nordica võistkonna sõitjale Martin Rumpile esimeseks ja teiseks sõiduks vastavalt neljanda ja kolmanda stardipositsiooni.

Esimeses sõidus pidas Martin stardi järel maha ägeda heitluse tema ees startinud Saksamaa võidusõitjaga. Kuuendal ringil sai Martin sakslasest mööda, kuid eespool sõitnud kaks hollandlast olid juba suutnud selle ajaga kasvatada edumaa 4 sekundile ja nendele Martin enam järele ei jõudnud. Võitjana ületas finišijoone Roy Geerts, kes sellega vähendas Martini edumaad punktitabelis kümnele punktile.

"Kvalifikatsioon sõideti vähehaaval kuivaval rajal ning viimastel minutitel, kui rada oli juba päris kuiv ja sõideti kiiremaid ringiaegasid, siis sattusin tihedasse liiklusse," kommenteeris Martin. "Pidin leppima neljanda ja kolmanda stardikohaga. Esimeses sõidus tegin hea stardi, kuid möödasõidu võimalust ei tekkinud. Sõitsin sakslase järel mitu ringi enne kui temast mööda sain. Kahjuks olid selle aja peale suutnud hollandlased piisava edumaa sisse sõita, et neile järele jõuda polnud mul enam võimalust."

Pühapäeval avanesid taevaluugid taas ja teist sõitu alustati vihmasajus ohutusauto tagant. Ohutusauto lahkumise järel püsis Martin kolmandal kohal, aga sõita said võistlejad vaid mõned ringid, kui ühe väljasõidu tõttu taas ohutusauto rajale pidi naasma. Võistluseks ettenähtud 20 minutit hakkasid juba täis tiksuma ja kui ohutusauto rajalt lahkus, jäi võistlejatele aega läbida vaid üks ring. Aga viimasest kurvist enne viimasele ringile startimist kihutas rajalt välja teisel kohal sõitnud Roy Geerts ja nii tõusis Martin teiseks. Kuid avarii tõttu oli rajal suur segadus ja kuna tegemist oli viimase ringiga, siis anti punase lipuga märku võistluse katkestamisest. Reeglid näevad aga ette, et võistluse katkestamisel arvestatakse lõplikud tulemused vastavalt eelviimasele ringile enne katkestamist. Niiviisi sai teise koha ikkagi kirja Roy Geerts.

"Teine sõit oli väga imelik," komenteeris Martin Rump. "Vihma tõttu startisime ohutusauto tagant ja seetõttu oli väiksem võimalus hea stardiga oma kohta parandada. Hakkasin juba vähehaaval teisel kohal sõitnud Geertsile järele jõudma, kui Janneau Esmeijeri väljasõidu tõttu ohutusauto uuesti rajale sõitis. Pärast selle lahkumist jäi meil aega ainult üheks kiireks ringiks, aga viimases kurvis enne kordusstarti sõitis Geerts välja ja võistlus saigi sellega läbi. Vastavalt reeglitele sai Geerts ikkagi kirja teise koha. Tähtis on aga see, et enne viimast etappi Assenis juhin siiski sarja kuue punktiga."

Viimane etapp Assenis toimub järgmisel nädalavahetusel.