Vormel-Renault 2.0 ALPS-sarja tänavune viimane etapp peeti 5.-6. oktoobril Itaalias Imolas. Hans Villemi võistles seekord sarja tippmeeskonna Prema Junior värvides. Kaks nädalat enne võistlust samas Imolas toimunud testil oli Hans kõigist kiireim ning vabatreeningud kinnitasid, et see polnud juhus. Teisel treeningul tõi liigne pingutamine kaasa küll seinasõidu, ent kolmandaks treeninguks olid nii piloot kui ka masin taas tippvormis. Hans hämmastas isegi oma paljunäinud tiimi, sõites välja parima ringiaja, mida kaheliitrise Renault’ vormeliga Imolas kunagi üldse on näidatud.

Kvalifikatsioon peeti kuivaval rajal ning Hans sai omas grupis teise aja, jäädes vaid 0,06 sekundiga alla meeskonnakaaslasele ja sarja ülivõimsale liidrile Antonio Fuocole. Kokkuvõttes andis see mõlemaks sõiduks neljanda stardikoha.

Laupäeva pärastlõunal algas Imolas laussadu ja esimese sõidu start anti turvaauto tagant. Halva nähtavuse tõttu oli möödumine väga riskantne ja seetõttu kohti peaaegu ei vahetatud. Hans oli selgelt kiirem kui tema ees sõitnud Matt Parry ja üritas viimasel ringil ka möödumist. Parry aga surus ta rajalt välja ja ehkki Hansul õnnestus uuesti asfaldile tagasi pääseda, tuli ikkagi leppida neljanda kohaga. Parry veeres üle finisijoone vaid pool sekundit varem. Võitis Luca Ghiotto, Fuoco teine koht tagas talle sarja üldvõidu.

Hansu punktiseis paranes sellega märgatavalt ning pühapäevase viimase sõidu eel oli sarja viies koht täiesti reaalne ja hea õnnestumise korral võimalik isegi neljas. Ilm oli kuiv ja sõidutrajektoor samuti, kuid selle kõrval oli asfalt veel märg ja libe. Hansu start seekord ebaõnnestus ja ta langes kuuendaks. Avarii tõttu saadeti välja turvaauto, selle lahkudes üritas Hans kohe oma kohta parandada, sattus aga vihmamärjale asfaldile ja libises rajalt välja. 20. kohalt võitles ta end lõpuks kümnendaks ja kuna Parry sai avarii põhjustamise eest karistada, läks Hansule protokolli kirja üheksas koht. Võitis taas Ghiotto.

Sarja punktiarvestuses pidi Hans leppima seitsmenda kohaga. Tiimipealik aga ütles lohutuseks, et Hans jättis meeskonnale väga hea mulje vaatamata viimase stardi sõiduapsudele.

Imola võistlusega sai ka Hans Villemi hooaeg läbi. Ise võttis ta aasta 2013 kokku nii: „Tulemuste poolest oli see kindlasti mu parim vormelihooaeg, kui katkestamisi mitte arvestada. Aasta alguse tehnilised rikked segasid ja tegid natuke ebakindlaks, aga hindeks paneksin endale umbes nelja. Viimases sõidus oli plaan püüda esikolmikukohta ja seetõttu oli ka pettumus suur, et ma vea tõttu ei suutnud realiseerida punktiarvestuse neljandat-viiendat kohta.“

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena