"Marki pärast ma nii väga ei muretse, kuna ta sai autost ilma vigastusteta välja, mis on peamine. Lihtsalt frustreeriv oli näha meie autot leekides. See aeg tundus terve igavik," vahendab Horneri sõnu f1-live.com.

"Tuli läks üha suuremaks ja suuremaks ning võttis ikka aega, et mõni tulekustuti selleni jõuaks, kuid lõpuks nad seda õnneks siiski tegid."

Horner ei osanud veel auto kahjusid hinnata ega öelda, kas sedasama kere ka sel nädalal Jaapani GP-l saab kasutada. "Me peame auto tagasi saama ja vaatama, mis kahjustused sellel oin. Loomulikult on meil alati kaasas ka varukere ning kõik selle juurde kuuluvad osad, kuid enne on meil vaja näha, kas auto on kõvasti kahju saanud või on parandatav."

Red Bulli mootoritarnija Renault' insener Thierry Salvi sõnul võib Webberi autol ka jõuallikas väljavahetamist vajada. "Vara on veel öelda, kes me saame mootorit uuesti kasutada, tuleb kahjud üle vaadata," ütles ta Red Bulli kodulehel.

Korea GP korraldajatel võib olla Rahvusvahelise Autoliidu (FIA) ees pisut seletamist, sest FIA ootab hetkel neilt raportit etapi turvalisuse kohta. FIA tunnistas, et tuletõrjeauto väljasaatmise otsustasid nemad, rajatöötajate poolt mingit liikumist polnud näha.

Horner lisas, et õnneks parkis Webber oma masina, mis pärast turvaauto tagant tehtud uut starti Adrian Sutili Force Indialt löögi sai ja radiaatori õli lekkides põlema läks, pärast kolmandat kurvi pikale sirgele, kus teised masinad seda hästi nägid. Palju ohtlikum oleks olnud, kui leekides masin oleks peidetud mõne pimedama kurvi peale.

"Sebastian oli esimene, kes sealt läbi tuli, kuid kuna sirge oli nii pikk, suudeti teda piisavalt hoiatada, mis ees ootab. Olnuks see koht nähtamatu olnud, olnuks kõik dramaatilisem," ütles ta.

Vormel-1 hooaeg jätkub juba sel nädalavahetusel Suzuka ringrajal Jaapani GP-ga.