Laitse Rallypargis peeti maha tulised lahingud pro-klassi võistjate vahel, sest kaalul oli rohkem kui etapivõit – viimase etapi käik otsustas võistlushooaja lõppjärjestuse. Üldvõidu ja meistritiitli noppis oodatult Taavi Toomara, kes on hooaja jooksul näidanud stabiilselt häid tulemusi ning omale korraliku punktiedu teeninud juba enne viimast etappi. Temale järgnes Eduard Vahemets, Toomara meeskonnakaaslane ja mullune meister. Just nemad võitlesid kõige edukamalt ka tandemsõitudes ja lõpetasid konkurentide võistluse. Finaalsõit meeskonnakaaslaste vahel oli tuline, millest väljus võitjana Vahemets. Hooaja kokkuvõttes pälvis ta siiski teise koha ning tänavuseks pro-klassi driftimeistriks tõusis Toomara.

Kõige pingelisem seis hooaja koondtabelis oli kolmandale kohale. Enne viimast etappi oli kolmandal positsioonil Märt Kuvvas NRR-st, vaid seitse punkti vähem oli teeninud Jarmo Luht Team Ghostist. Kuigi Laitse rajal on kõik sõitjad varem treeninud palju, käis Luht paar päeva enne võistlust veel täiendaval treeningul. Saatuse sõrm oli ilmselt mängus ka võistluse ajal, mil esimene tandemlahing mõlemal mehel oli just üksteise vastu – seega selgitasid nad omavahel hooaja koondtulemust juba esimeses sõidus. Sellest väljus võitjana Kuvvas, kes kindlustas nii omale ihaldusväärse kolmanda koha sel hooajal.

Viimasel võistlusel oli põhjust rõõmustada ka Karl-Sander Lebbinil, kes andis endast parima ning võitles välja etapi kolmanda koha.

Lahingus olid ka street-klassi võistlejad, kellele see etapp oli neljandaks ehk eelviimaseks. Selles klassis on ilmselge ühe hiigelsuure meeskonna, AL Driftteam, kuhu kuulub kahse sõitjat, ülekaal. Kõik neli parimat kohta võtsid just selle meeskonna sõitjad. Street-klassi poodiumi kõrgeimale kohale astus Allan Lätt, temale järgnesid Ott Kokk ja Randar Kajo. Kahtlemata oli sel etapil kõige rõõmsam värskelt driftivõistlustega liitunud Kevin. Ta on 14-aastane tehnikahuviline, kes pikka aega aidanud kaasa NRR meeskonna autode korrashoiule, ent tema suurim unistus oli saada kunagi omaenda võistlusauto. Kord juba sõbra autoga driftivõistlusel osalenud noormehes nägid võidusõidu annet ka drifitjad ja teised sõbrad ning otsustasid teha talle suure üllatuskingi. Kevinile kingiti paar päeva enne võistlust võimsa 4,4-liitrise mootoriga BMW, mis spetsiaalselt ehitatud driftimiseks. Kevin tõestas kvalifikatsioonis, et ta väärib seda autot. Noormees sai kvalifikatsioonis lausa 59 punkti. Tema esimeseks tandemsõidu vastaseks sattus Randar Kajo, kes on suuremate kogemustega ning väga heal tasemel sõitja. Sellest sõidust väljus võitjana Kajo ning Kevin veetis ülejäänud võistluse konkurentide sõite jälgides ning pingsalt oodates juba järgmist etappi, mil saab jälle võistelda. Street-klassi viimane võistlus toimub septembri viimasel nädalavahetusel Raplas, kus võistlejad panevad mängu kõik, et hooaja kokkuvõttes saavutada parim koht.