Reedeses kvalifikatsioonis sai Viidas mõlemal puhul kirja 12. aja, mis tähendas, et laupäeval peetud esimeses ning pühapäeva sõidetud kolmandas sõidus tuli rajale minna just sellelt positsioonilt.

Märgade olude tõttu starditi esimeses sõidus vihmarehvidega, kuid võistluse edenedes rada kuivas. Viidas tõusis järjest paremasse hoogu – ta möödus mitmest konkurendist, püstitas sõidu kiireima ringi ja ületas finišijoone seitsmendana. Esikoha sai prantslane Jules Gounon, teine oli venelane Matevos Isaakjan (+7,225) ja kolmas prantslane Tom Le Coq (+10,006). Viidas kaotas võitjale 13,073 sekundit.

Teises sõidus, kus rajale mindi esikümne pööratud järjekorras, startis Viidas neljandana. Kohe stardis õnnestus tal kahest konkurendist mööduda, kuid esimeses sõidus kõva koormust saanud vihmarehvid hakkasid sõidu jätkudes järgi andma. Kaks konkurenti sai Viidasest mööda ja kuigi kaks ringi enne lõppu õnnestus tal veel korraks kolmandaks tõusta, tuli sõidu eelviimases kurvis taas prantslane Marco De Pedretti endast mööda lasta. Esikoha võttis taas Gounon, venelane Deniss Anoschin kaotas 2,477, De Peretti 20,145 ja Viidas 20,781 sekundit.

Kolmandas sõidus taas 12. kohalt startinud Viidas sai stardis kohe kahest konkurendist mööda, kuid teises kurvis sõitis keegi konkurentidest tema vormelile tagant sisse. Spinni teinuna jäi ta keset teed seisma ja et teistele mitte ohtlikuks saada, pidi ta kõik konkurendid endast mööda laskma. Rivi lõppu vajununa sai Viidas rajal viiest konkurendist mööda ja ruudulise lipu lehvides oli tema kohaks 15. Nädalavahetuse kolmanda võidu võttis Gounon, prantslasest sarja üldliider Anthoine Hubert oli teine (+1,962) ja belglane Neal Van Vaerenbergh kolmas (+9,401). Viidas kaotas Gounonile 33,081 sekundit.

Sarja üldarvestuses juhib kindlalt 283 punktiga Hubert. Gounon on 147 punktiga teine, Viidas langes 119 silmaga kolmandaks.

Tristan Viidas: “Nädalavahetusega ei saa rahule jääda. Esiteks segasid kvalifikatsioonis elektroonikaprobleemid, mis võtsid vormelilt oluliselt jõudu – pöörded jäid 6800 peal seisma, kuid piiraja oli 7400 peal. Ajasõidus ei näinud ka ringiaegu, mis on väga oluline just vihmasel rajal, kus tuleb proovida erinevaid trajektoore, et aru saada, milline neist on kiirem.

Esimese sõidu esitusega võin rahule jääda, kuid kahjuks hakkasid vihmarehvid järjest kuivemaks muutunud rajal sulama ning said korralikult kannatada. Kuigi veel kolmel kiirel poisil oli sama probleem, otsustasid korraldajad, et uusi rehve meile teiseks sõiduks ei anta. Sarja reeglid ei luba vahetada vihmarehve, mille mustri sügavus on suurem kui 2 mm. Selle mõõtmine on aga suhteline: kui mina neil mingit konkreetset kohta näitasin, tuli sügavus alla 2 mm, nende mõõdetud kohtades oli mustri sügavus aga piiri peal.

Teine sõit andsin endast maksimum, mis nende rehvidega võimalik, kuid kahjuks ei õnnestunud poodiumikohta hoida. Kolmandas sõidus tabas mind täielik ebaõnn ja langesin pärast spinni võistlejaterivi lõppu, kust õnnestus vaid viis kohta kerkida.

Nädalavahetusest on eriti kahju, kuna ootasin siit head tulemust – olin siin varem sõitnud ja see rada meeldib mulle. Nüüd tuleb järelejäänud kahel etapil endast parim, sest võitlus üldarvestuse teise koha peale on tihe – langesin küll kolmandaks, kuid vahe teisega pole suur, aga samas ei tohi ma unustada, et ka tagumised on mul tihedalt kannul.“