„Tänaseks (eilseks - toim) eesmärgiks seadsime sõitmise ja samal ajal õppimise. Püüdsime hoida tempot sellisena, et kaotus ei läheks üle sekundi kilomeetri kohta meie klassi kiirematele,“ rääkis Pärn teise võistluspäeva õhtuses servises. Noormees lisas, et kahjuks püstitatud eesmärki ei suudetud lõpuni täita. „Päevaga ei saa rahule jääda. Viimane katse sujus kõige paremini selles mõttes, et kaotus oma klassi kiirematele oli sel katsel väikseim,“ selgitas Pärn.

Võrreldes esimese päevaga olid teise päeva kiiruskatsed tehnilisemad ja nõudsid suuremat kogemustepagasit. „Keerulisemad katsed, veidi ebatäpsem legend ja vähene kogemus käsipiduri kasutamisel olid mõned märksõnad, mida võiks tervikuna teise päeva kohta õelda,“ sõnas Sander. Noormees lisas, et hoolimata kõigest ollakse konkurentsis ja iga katsekilomeetriga paraneb arusaam kuidas tuleb asfaldi peal kiiresti süita.

Laupäeval sõidavad juuniorid veel kokku kuuel katsel ja nende ralli lõpeb laupäeva õhtuses servises. „Ees ootab veel üks täispikk võistluspäev, kus loodame olla kiiremad, kui me seda olime täna (eile - toim). Vaatame kuidas sõit sujub ja millise tulemusega lõpuks suudame ralli lõpetada. Eks täna (eile - toim) saime palju targemaks ja homme püüame juba seda tarkust oma kasuks ära kasutada,“ ütles Pärn.

Teise võistluspäeva lõpuks hoiavad Sander Pärn – Ken Järveoja JWRC arvestuses kuuendat kohta. Kaotust klassiliidrile P. Tidemand – O. Floenele on 5 minutit ja 20,7 sekundit.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena