Sellel aastal on kavas 4. etappi, millest esimene toimub 20.-21 juulil auto24ringil. Pikem eesmärk on Honda Racing CBR500R Cup sari Baltikumis täies mahus käivitada noorsportlastele vanuses 14-19 järgmisel aastal ja teostada seda järgneval kolmel aastal 2014-2016. Igal hooajal peetakse sarja arvestuses 6 etappi, millest 2 Eestis, 2 Lätis ja 2 Leedus olemasolevate auto ja motoringraja võistluste sees.

2013 alustatakse nelja etapiga ja sari saab olema avatud kõigile olenemata vanusest, kes ei osale samal aastal kohalike (Eesti, Läti ja Leedu) meistrivõistluste arvestuses ja masinaklassides. Mis puutub järgmistesse aastatesse, siis 2014-2016 ollakse valmis igal võistlusel teostama kaks starti: üks noorte ja teine niiöelda harrastajate arvestuses - võimalik tagasipöördumine nendele kes uue Vabariigi ajal ringrajal erinevatel aegadel ja masinaklassides osalenud.

Sarja korraldajate eesmärk on 2013 uut Honda CBR500R tänavasõidu mootorratast vähe modifitseerida, et sari oleks võimalikult võrdne ja kättesaadav nii noortele kui harrastajatele samaväärselt tänavasõidu masinaklassile. Mootorrattalt on eemaldatud tuled ja kasutusel on võistlusgondlid ning reguleeritavad jalarauad pööratava käiguvahetussüsteemiga. Kõik mootorrattad kasutavad ühesuguseid Dunlop Sportmax Qualifier II tänavasõidurehve nii kuiva kui vihmase ilmaga. Mootorratas on varustatud ABS-ga, mis jääb tööreziimi.Mootorrattad valmistab ette Speedline Racing Tarmo Räbovõitra eestvedamisel, kes oli ka Speedline Racing NSF100 sarja eestvedaja ja teostaja aastatel 2008-2011.

Sarjas on võimalik osaleda kas ostes võistlusvalmis mootorratta või siis rentides seda hooajaks. Mõlemal juhul jäävad mootorrattad hooajaks promootori Speedline Racing valdusse, kes siis toimetab need igasse järgmisse võistluspaika ja tagab nende teeninduse kogu hooaja vältel nii võistlustel kui võistlusväliselt.

Honda CBR500RA tsikkel on kasutusel käesolevast aastast 3-ks järgmisel aastal ka European Junior Cup võistlussarjas, kus osaleb Hannes Soomer. Hannese jaoks on tänavu sarja algus olnud keeruline, hoogu on pärssinud vigastused, kuid eelmisel nädalavahetusel Imolas sõidetud etapp oli juba parem, kui ta saavutas kaheksanda koha. Konkurents on sarjas väga tihe ja Hannes sai sõidus 18 mehest koosnevasse juhtgruppi, kus kogu aeg kohti vahetati. Kukkumisi oli palju, viimasel ringil, kolm ringi enne lõppu kukkus Hannese ees sõitnud konkurent. Hannes sõitis maas olevale tsiklile otsa ja maandus peale hüpet ratastel, mure oli aga see, et tsikli lenks läks pooleks. Sellega läks kaduma kaks kohta, kuid õnneks jäi Hannes püsti ja tuli kaheksandana üle lõpujoone.