1. Peamurdmine - mida teeb liiv rajaga?

Sakhiri rada on üpris abrasiivse pinnaga, lisaks asub põhimõtteliselt kõrbes ja kõikjal lendab ringi liiva – küll tolmuna peenikest, küll natuke jämedamaid fraktsioone. Rada on seega libedam, aga mis veelgi olulisem, raja olukord muutub võistlusnädalavahetusel kardinaalselt, kui seda kattev liivakiht järk-järgult laiali sõidetakse. Tiimidel on kõvasti peamurdmist, et prognoosida laupäevase kvalifikatsiooni eel raja edasist "käitumist" ja pühapäevaks ideaalne seadistus saavutada.

2. Kas Räikkönenil trumbid käes?

Kuna Bahreinis valitseb kuum ilm, on seal kasutusel kaks kõvemat rehvisegu ja Pirelli prognoosib "mõistlikult kõrget" rehvikulu. Lisaks on Sakhiri rada väga tehniline ning peaks eelise andma sujuva sõidustiiliga pilootidele, kelle masin rehvidega õrnalt ümber käib. Näiteks Kimi Räikkönenile. Või miks mitte ka Jenson Buttonile, kuigi McLareni vorm võitu juskui ei võimalda.

3. Kas Grosjean avaneb?

Suur küsimärk on Räikköneni tiimikaaslane Romain Grosjean. Prantslane on olnud hädas rehvide ülemäärase kulumisega, auto aga pole tahtnud kuidagi seadistuse muudatustele reageerida. Bahreini etapiks sai Grosjean uue šassii, mis peaks kui mitte probleemid kõrvaldama, siis vähemalt nende allika kindlaks tegema. Võrdsete võimaluste korral ei tohiks Grosjean Räikkönenist kuigi palju maha jääda, mullu olid nad Sakhiris teine-kolmas.
Aga selgeid favoriite pole ning kõrvalseisjatel saab treeningute ja isegi kvalifikatsiooni järel olema võimatu jõudude tegelikku vahekorda hoomata.