Konkurendid kahtlustavad, et Räikkönenil võib olla rehvieelis
Vormel-1 tiimid ei jõua siiani ära imestada, kuidas sai Kimi Räikkönen piirduda hooaja esimesel etapil Austraalias kahe boksipeatusega, samal ajal kui teised pidid tegema kolm.
Käimasoleval Malaisia etapil näitas Räikkönen esimesel vabatreeningul teist ja teisel parimat aega ega nurisenud rehvide üle kordagi. Näiteks Mark Webber vangutas reedel ainult pead ja lausus: "Rehvid, rehvid, rehvid..."
Konkurendid kahtlustavad, et Lotus-Renault' tiimil on rehvide osas teistega võrreldes mingi eelis. Milline, seda keegi ei tea. Arvatakse, et võti peitub kiiresti kuluvate Pirelli 2013. aasta rehvide testimises, mida tehakse kolm aastat vana Renault' masina peal.
"2010. aasta Renault on kahtlemata F1-e arengut silmas pidades juba aeglane auto, kuid teatud põhimõtted ja filosoofiad auto kere ja aerodünaamika osas püsivad aastaid," kirjutab Saksa ajakiri Auto Motor und Sport.
Arvatakse, et just selles nende eelis peitubki. "Me oleme seda mõju varem alahinnanud," ütles ühe tundmatuks jääda sooviva tiimi liige. "Võib-olla tuleb meil endal lihtsalt mõelda, kuidas nende rehvidega tulevikus paremini ümber käia."