"Seal on mõned keerulised lõigud. Esimesel treeningul teevad sõitjad ilmselt palju vigu, kuid nad nad on nii head, et õpivad selle ruttu selgeks. Rada kulgeb üles ja alla, seal on raske õiget seadistust ja õigeid rehve valida. See tähendab, et rehvidega hakkab palju probleeme tekkima, mis on sõidule ainult hea," ennustas Tilke.

Esmapilgul paistab rajal olevat neli tsooni, kus möödasõite sooritada, kuid Tilke sõnul ei maksa sellist ennustust veel teha.

"Abu Dhabis oli neil sel aastal palju möödasõite ning möödasõiduvõimalusi on ka siin. Lõppude lõpuks on möödasõit võimalik siis, kui kiirem sõitja on aeglasema sõitja taga. Vastupidine variant pole võimalik. Jääme ootama, mis sõitjad selle raja kohta ütlevad. Esimene avaldus on väga tähtis, loodetavasti on see positiivne. Aga kunagi ei või teada," lisas Tilke.