Esimesel päeval roolivõimendiga hädas olnud Tänak kirjutab Autolehes oma blogis järgnevat:
"Teiseks päevaks saime roolivõimendi toimima ja sõit sujus. Üritasime Mikko Hirvonenil sabas püsida ja Jevgeni Novikovi rünnakud tagasi lüüa. Õigupoolest polnud idee Hirvoneni püüda, vaid just Novikov taga hoida. Jevgeni surus kõvasti ja eks me pidime samuti suruma.

Kui viimasel päeval jäi sõita veel kolm kiiruskatset, edestasime Novikovi 43,8 sekundiga. Võtsime rahulikult, jälgisime Novikovi splitte, ei riskinud. Kui viimase päeva neljandal katsel sain äkki aru, et autol läks midagi puruks, aga mis juhtus, miks läks puruks, kuidas, jäi sel momendil täiesti arusaamatuks. Jäime seisma. Autol oli üks õõtshoob puruks.

Ajasime kohtunikega juttu ja pilt sai selgemaks. Rajal oli lohukoht, kus kõigi autode põhi rapsas maad, pehmes pinnases peitusid aga kivid. Novikovi auto põhjapuutest tuli üks suurem kivi osaliselt maa seest välja, kohtunikud rääkisid, et nad püüdsid seda kätte saada, kuid ajast jäi puudu, meie jõudsime enne kohale. Lohku läbides vajus auto madalamaks ja tabaski õõtshoovaga seda kivi.

Isegi kui ma oleksin kivi näinud, poleks saanud midagi ette võtta. Kiirus oli 200 km/h ringis, tee kitsas, ühel pool mäenõlv, teisel puud, kivi keset teed, keerata polnud kuhugi. Läks isegi õnnelikult, et auto teele jäi ja me millelegi otsa ei lennanud."