Üks sellistest organisatsioonidest on StreetGames, mis olümpiamängude suursponsori Coca-Cola toetusega on käivitanud mitmeid heategevusprojekte, mis on saavutanud arvestatavat edu noortele sporditegevuse kaudu uute võimaluste ja sihtide andmisega. StreetGames on lisaks varasematele edukatele heategevusprojektidele saanud nüüd mandaadi ka Briti valitsuse käest, kes oma sel aastal vastuvõetud spordistrateegia raames on võtnud erifookusesse noored – ning ennekõike noored inimesed sellistes piirkondades, kus aktiivne sporditegemine oleks väga vajalik alternatiiv probleemsematele hobidele. Nii on ühe projektiga – Doorstep Clubs - võetud eesmärgiks 1000 kohaliku spordiklubi rajamine, mis mõeldud 14-25 aastastele noortele, kus treenitakse süsteemselt kuni kolme spordiala, mida juhivad noored ise ja kuhu on valdavalt kaasatud vabatahtlikul alusel panustavad inimesed.

45 silmapaistvat noort, kes on juba StreetGames heategevusorganisatsiooni kaudu esile kerkinud, said olümpiamängude ajaks Coca-Cola kaudu töö mängude VIP-alal. See on aga ainult üks esimesi samme – StreetGamesi eesmärk on lähiaastail tuua spordi juurde ning anda eneseteostusvõimalus 110 000 noorele üle kogu Suurbritannia, iseäranis majanduslikult kehval järjel olevates piirkondades.

“Sporditegevuse ja aktiivse elustiili toetamine on toitumisalase hariduse kõrval Coca-Cola jaoks oluline prioriteet. Sageli unustame, et iga toitu või jooki võib mõõdukalt tarbida, kui me saadud kalorid kulutame. Sponsorina on meie võimalus õigete projektide toetamise kaudu inimesi spordi juurde tuua ning nende elu positiivselt mõjutada. Eestis toetame traditsiooniliselt Sprite tänavakorvpalli, samuti alustasime sel aastal koostööd Eesti ühe professionaalseima tantsukooliga DanceAct Tantsustuudio,” kommenteeris ettevõtte sotsiaalse vastutuse prioriteete Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Evelin Ojamets.