Eestlased alustasid kivistel teedel sõidetud rallit hästi, kui olid IRC kaheveoliste autode karikasarja arvestuses avakatsel kiireimad, teisel katsel teised, kuid säilitasid liidrikoha. Kolmanda katse eestlased taas võitsid ja edu nende arvestuses teisel kohal oleva Robert Consani ees oli 14,5 sekundit. Järgmine, 28,70 kilomeetri pikkune katse oli aga Martin Kangurile ja Andres Otsale paras õudusunenägu.

„Kõigepealt läks meil üks rehv, mille vahetasime, siis läks teine rehv, mida asusime samuti vahetama. Siis nägime, et meil on ka kolmas rehv puruks. Varurehve oli meil kaasas aga kaks. Jätkasime tühja rehviga, millega sõitsime ka ülesõidu ja järgmise paarisraja katse. Lõpuks liikusime velje peal,” rääkis Martin Kangur. 1,9 kilomeetrisel paarisrajal sõidetud katsel oli nende aeg kaheksas.

Peale hoolduspausi sõidetud katsel olid eestlased omas klassis kuuendad, kuid selleks hetkeks oli neil üldarvestuses kaotust liidrile eelnevate probleemide tõttu üle 12 minuti. Esimese päeva viimane katse oli kahjuks eestlastele ka Sibiu ralli viimane.

„Sõitsime üle mingi kivi, mis ei paistnud üldse ohtlik, kuid paraku lõhkus see auto kütusesüsteemi ja sõit oli meie jaoks läbi,” võttis Martin Kangur Sibiu ralli sündmused kokku.

Catwees Honda Racing sõitjad Martin Kangur ja Andres Ots täna Sibiu rallit superrally süsteemis ei jätka.