NBA-s hakatakse mänguvormile reklaami müüma
Põhja-Ameerika korvpalliliiga NBA juhtkond teatas muudatustest, mis liigat tuleval hooajal ees ootavad. Ühe uue reegliga, mängijate särkidele reklaami müümisega, loodetakse NBA juhi David Sterni sõnul teenida 100 miljonit dollarit, vahendab ESPN.
Stern sõnas iga-aastase suvekoosoleku järel, et suurimad muutused on nüüdsest kohtunike kasutuses olev ja otsustamist kergemaks tegev uus videotehnoloogia ning reklaam meeskondade mänguvormidel.
Samuti NBA juhatusse kuuluva Adam Silveri sõnul võtab kõik siiski veel aega: "Võistkonnad vajavad muutustega kohanemiseks aega, sest nad hakkavad kauplema reklaampinnaga oma riietusel. Reklaami hakatakse panema mitte ainult mänguvormidele, vaid ka kõikidele teistele klubi toodetele."
Reklaami müümisega alustatakse esialgsete plaanide kohaselt alates hooajast 2013/14.