Olümpiamängude sponsor Coca-Cola: 75% mängudel müüdavatest jookidest on madala kalorsusega või kalorivabad
Kui 1948. aasta Londoni olümpiamängudel pakkus Coca-Cola külastajatele vaid ühtainsat jooki, siis 50 aastat innovatsiooni uute toodete alal ning soov pakkuda valikut erineva elustiili ning maitse-eelistustega külastajatele on põhjalikult muutnud 2012. aasta Londoni olümpiamängudel pakutavat sortimenti. Nii prognoosib Coca-Cola ise, et sel korral moodustavad 75% nende toodete müügist madala- või 0-kalorsusega joogid, sealhulgas Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, vesi, mahl või smuutid.
Coca-Cola esindajate sõnul kannavad kõik The Coca-Cola Company tooted GDA Toitumisjuhti (Guideline Daily Amount) – toitumisalast märgistust pakenditel, mis näitab ära, kui palju tervise seisukohalt kõige olulisemaid toitaineid toote portsjon (klaas ehk 250 ml) sisaldab ning kui palju need moodustavad päevasest soovitatavast tarbimiskogusest.
“Coca-Cola on olnud GDA märgistussüsteemi üks eestvedajaid ja esimesi vabatahtlikke liitujaid, kuna arvame, et see lihtsalt kujul toodud info pakenditel tõepoolest aitab inimestel langetada teadlikumaid otsuseid oma igapäevase joogi- ja söögimenüü osas. Oleme alati heal meelel teinud koostööd toitumisteadlaste ning ekspertidega selle nimel, et tarbijateni jõuaks teaduspõhine info tasakaalustatud toitumise kohta ning igaüks võiks valida meie laiast tootevalikust selle, mis just tema elustiili ja maitsega kõige paremini sobib,“ ütles Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Evelin Ojamets.