Viimane etapp läinud nädalavahetusel Nürburgringil oli taaskord üks nendest nädalalõppudest, mida tahaks unustada. Kõik sai alguse juba reedesest esimesest vabatreeningust, kui pärast nelja ringi läbimist kadus Kevini vormelil neljas käik ja nii tuli treening katkestada. Katkestatud treening oli edasist arvestades ülimalt oluline, kuna see peeti kuival rajal. Reedeseks teiseks treeninguks saadi küll auto taas sõidukorda, kuid sedapuhku sõideti 1,5 tunnine test paduvihmast märjal rajal. Seega enne laupäevast kvalifikatsiooni puudus kogemus kuival rajal ja ettekujutus auto tegelikust olukorrast.

Kvalifikatsioon näitaski et olukord on katastroofiline. 15. stardikoht ja kaotus ajasõidu võitjale, tiimikaaslasele Jules Bianchile 1,560 sekundit. See oli kahtlemata tulemus, mis ei rahuldanud ei Kevinit ega meeskonda. Laupäeval peetud esimeses võistlussõidus muutus olukord veelgi hullemaks ja lõpuprotokollis märgitud 14. koht oli täielik pettumus. Seda enam, et võidusõidus oli parimate ringiaegade vahe Kevini ja võitjast tiimikaaslase Bianchi vahel koguni 2 sekundit. Ilmselgelt vaevasid autot mingid probleemid, mida leida oli väga raske.

Kevini sõnul käitus auto kurvides ülimalt kehvalt ja mis kõige hullem, sirgetel puudus kiirus, mis tähendas otseses võrdluses Bianchiga kaotust 7-8 km tunnis lõppkiiruses. Pärast laupäevast võistluspäeva asuti viga otsima ning leidma põhjust neile probleemidele. Tundus, et mõningad vead piduritest, tagavedrustusest ja differentsiaalist leiti, kuid mitte piisavalt, et püsida kiiremate tempos.

Pühapäevane kvalifikatsioon oli juba pisut parem, küll ajaliselt, aga mitte kohaliselt. Kaotust ajasõidu võitjale Robin Frjinsile 1,1 sekundit ja 13. koht. Kevini sõnul käitus auto juba paremini ja hoog oli märgatavalt parem. Võib-olla rikkus hea stardikoha ära ka paar sõiduviga, kuid ilmselgelt oli näha, et
mehhaanikute öine pingutus viga leida on kandmas vilja. Vähemalt liiguti õiges suunas. Siis aga tuli pühapäevane võistlussõit, mis lõppes kahjuks viiendal ringil, kui Arthur Pic teda tagant riivas ja rehvi lõhkus.

Järgmine etapp sõidetakse juba kahe nädala pärast Moskvas, uue ringrajal, mis peaks vastuse andma nii mõnelegi küsimusele. Loodame, et need vastused saavad olema positiivsed ja Kevin suudab taas heidelda Renault 3.5 sarja kõrgeimate kohtade eest.