Sten Oja kiirus Joensuus oli võrreldav Soome tippudega
Joensuus, 1981. aastal valminud suurte traditsioonidega rallikrossirajal jätkusid laupäeval Soome meistrivõistlused rallikrossis, kus oli teiste võimsate Super Car masinate hulgas stardis ka Sten Oja oma Mitsubishi Lancer EVO 6 autoga. Kahe etapi vahel oli Sten Oja meeskond teinud ära palju tööd ja kolme nädalaga oli auto ehitatud sisuliselt uueks.
Ehk nii nagu raja ääres räägiti, võrreldes eelmise etapiga olid sisuliselt samaks jäänud kaks asja – sõitja Sten Oja ja auto kere, kõik muu oli saanud uuenduskuuri.
Alustades uuest mootorist ja käigukastist ja lõpetades pisemate detailidega nagu näiteks uus sõidukombenesioon ja kohvimasin boksis. See mis puudutas autot, tähendas 20-aastasele Põltsamaa võidusõitjale harjumist uute asjadega, kuid juba peale kolmandat vabatreeningut oli Sten tehtud muudatustega rahul, noormehel nägu naerul ja võis minna eelsõitudesse.
Tegu oli rajaga, kus Sten varem kordagi käinud polnud ja nii võttis ta peale vabatreeningute käigus sõidetud kuute ringi esimest ajasõitu pisut rahulikumalt. Järgnevas kahes ajasõidus oli aga hoog juba teisest puust, teises ajasõidus oma klassi viies ja kolmandas oma klassi kuues aeg. Need on tulemused, millega võis rahul olla.
Ajasõitude tulemused paigutasid Steni C-finaali, kus ta läks esimesena stardikohta valima. C-finaalis näitas Sten üles väga head taktikatunnetust, kui läks varakult jokker ringile ja sai siis nö puhtal rajal oma sõitu teha. Nii jõudis ta viimastel ringidel järgi liider Teemu Pätsile, kellel aga oli jokker ringil veel käimata ja kui ta sinna viimasel ringil läks, naases ta Steni selja taha ning Sten sai C-finaali kindla võidu.
See tähendas ka kindlat edasipääsu B-finaali, kus esimese ringi esimestes kurvides läks kõvaks rabistamiseks. Teemu Pätsi soovis ilmselt konkurentidest mööda saada kohas, kus see oli ilmselgelt võimatu ja keeras oma masina risti. Tema taga tulnud Stenil polnud kuhugile minna ja tabas Pätsi autot vasaku nurgaga. Esialgu tundus, et saab sõitu jätkata, kuid siis selgus, et pauk oli löönud rehvi velje pealt maha ja sellise autoga ei saanud enam sõitu jätkata.
Etapi lõppedes võis tõdeda, et tehtud uuendused on aidanud Sten Oja meeskonda edasi liikuda oma eesmärkide suunas, C-finaalis välja sõidetud ajaga oleks Sten Oja olnud A-finaalis kolmandal kohal, ehk siis poodiumil.