Võrreldes avaetapiga, mis sõideti Vetelis 100% asfaldil, ootas Kouvolas ees tõeline rallikrossirada, kus nii kruusa kui asfalti. Rallikrossi ja Kouvola raja populaarsusest kõneleb fakt, et publikut oli raja ääres hinnanguliselt 5000. Mitsubishi Lancer EVO 6 võistlusautoga sõitvale Ojale on see rada ka varasemast tuttav ja lootused olid etapi eel suured. Eelsõidud kinnitasid, et Oja on võimeline Soome sarjas kiireid aegu näitama. Esimeses eelsõidus oli Oja aeg võimsaima, Super Car klassi viies, omas sõidus oli ta teine, Super Car klassi kiireimale selles eelsõidus, valitsevale Soome meistrile Atro Määtale kaotas Oja 2,4 sekundit.

Teises eelsõidus oli Oja taas oma sõidu teine, Super Car kokkuvõttes kuulus talle üheksas aeg, kaotust kiireimale mehele, eelmise aasta Soome sarja autokrossi meistrile Aki Karttunenile pisut alla seitsme sekundi. Kolmas eelsõit algas väga hästi, Oja sai parima stardi, hoides selja taga nii Karttuneni kui Määtat. Kahjuks jäi selles sõidus aga finiš nägemata, kui sõidu esimesel ringil purunes käigukast.

Sten Oja: „Tulime Kouvolasse suurte lootustega ja hommikused eelsõidud näitasid, et oleksime olnud võimelised siin A-finaalis poodiumile sõitma. Teises sõidus viga saanud turbo cooler tähendas seda, et auto mootor kord töötab korralikult ja siis taas mitte. Kolmandas sõidus oli start hea, enne järjekordset kurvi tahtsin kolmanda käigu sisse panna, kuid see ei toiminud. Sain teise sisse, klaarisin selle kurvi ära ja säilitasin liidrikoha. Kui aga peale kiirendamist tahtsin taas panna kolmandat käiku, siis lendas kast laiali. Loomulikult on kahju, kiirus oli hea ja see rada mulle meeldib.“

Soome meistrisarja järgmine etapp sõidetakse 16. juunil Joensuus, selleks ajaks peaks Oja Mitsubishi saama võimsama, 700 hobujõulise mootori ja ka käigukasti osas loodetakse samm edasi astuda, et Soome sõitjatele väärt konkurentsi pakkuda. Igal juhul on Oja osalemine Soome sarjas tekitanud palju positiivset kõneainet ja tema tegemisi jälgitakse kohapeal huviga.