Drifti meistrivõistlustele tehti Raadi lennuväljal lennukas algus
Nädalavahetusel peetud drifti meistrivõistluste esimene etapp oli üllatusterohke – pinget pakkusid nii uued sõitjad kui juba kogenud sõitjad, kes demonstreerisid hulgaliselt täiendusi saanud jõulisi autosid ning varasemast suuremat kindlakäelisust rajal. Parimad neist olid tänavaklassis Andres Uusalu ja pro-klassis Eduard Vahemets.
Tartus, Raadi lennuväljal toimunud hooaja esimene drifti meistrivõistluste etapp möödus täpselt nii põnevalt, nagu oodatud – uued võistlejad ei andnud kogenenumatele võimalust kergelt hingata ning nii läkski tänavaklassi esikoht just uuele sõitjale, kelleks on Andres Uusalu. Tema teekond poodiumi kõrgeimale kohale polnud lihtne – kuigi eliminaatori esimestes ringides oli ta vastakuti teiste uute sõitjatega, tuli tal esikoha pärast lahingusse astuda tänavu esimest korda Eestis võistleva, ent varem Lätis kogemusi omandanud Harold Valdmaga. 17-aastane Valdma näitas päeva jooksul häid ja stabiilseid sõite ning teenis finaalsõidus küll suurepärased 77 punkti, edestas uustulnuk Uusalu teda vaid 4 punktiga ja noppis võidu. Valdma kommenteeris, et jäi küll teise kohaga rahule, ent tegelikult soovib ta hooaja kokkuvõttes saada meistritiitlit. Õnnelikuks kolmanda koha omanikuks sai Allan Lätt, kes oma diiselmootoriga BMW-ga pälvis suurt tähelepanu. Tänavaklassi võistlejate seast parimaid kurvi sisenemise kiirusi näitasid Jarmo Luht ja Rene Hani, kelle kiirused olid 98 km/h. Kokku oli sel etapil tänavaklassis 16 võistlejat.
Pro-klassis näitasid võistlejad suuri edasiminekuid. Võistlustules oli kümme võistlejat. Paljude võistlejate sõidud olid võrreldes eelmise aastaga nagu öö ja päev – näiteks oli suurimaks üllatajaks Rait Lember, kes näitas väga kindlakäelisi ja fantastiliselt rehvisuitsurohkeid sõite. Ka eelmiste aastate parimad Eduard Vahemets ja Taavi Toomara olid varasemast kiiremad ning tegid vaatemängulisi sõite. Toomara tegi pro-klassi kurvi sisenemise kiirusrekordi 101 km/h.
Et pro-klassis võistles ka kaks väga kogenud sõitjat Soomest, tuli teistel võistlejatel nende vastu sõita erilise tähelepanelikkusega, sest tandemsõidus on kogemustel väga suur roll. Esimeses ringis sõitis soomlase Ismo Teinilä vastu Rait Lember, kust võitjana väljus Lember. Teise soomlase, Ami Aalto, vastu sõitis legendaarselt sõge Henri Puhmas, kellele pidi soomlane alla vanduma. Oma paremust selgitasid ka Tõnis Kipper ja Kristjan Klemets, kust edasi sai Klemets, kelle järgmiseks vastaseks sai Vahemets, kes Klemetsi võistluse ka lõpetas.
Eelmisel aastal tänavaklassis häid tulemusi teinud Karl-Sander Lebbin võistleb tänavu pro-klassis, ta suutis seljatada Ott Koka, ent tema järgmiseks vastaseks oli eelmise aasta karikavõitja Taavi Toomara. Edasi sai Toomara, kelle järgmiseks vastaseks oli Henri Puhmas. Puhmas pidi leppima napi kaotusega ning läks kolmandale kohale sõitma Rait Lemberiga. Ei üks ega teine võistleja polnud nõus poodiumikohta niisama käest laskma, vaid võitlesid selle koha eest tuliselt. Lember ütles hommikul: “Mitte keegi ei pidurda mind nurgaga, mina gaasi maha ei lase” ning nii see oligi. Lember kopeeris Puhmase sõitu väga täpselt, isegi nii täpselt, et joonistas Puhmase valgele BMW küljele oma väljakeeratud esirattaga pika musta juti. Sõidust väljus võitjana Rait Lember, kellele on see esimene kord jõuda auväärsele poodiumile.
Seejärel astusid lahingusse esikohale pärast vanad rivaalid ja meeskonnakaaslased Taavi Toomara ja vanameister Eduard Vahemets. Kuna mehed treenivad koos, siis teavad nad täpselt milleks on vastane ja tema auto suutelised, on neil raske ka leida nippi vastase üle. Sõit esikoha nimel oli niivõrd tasavägine, et kohtunikud otsustasid saata nad uuele sõidule. Ka teine sõit ei selgitanud selgelt paremust, siis korrati sõitu esikohale veel kolmandat korda. Siis tuli Toomaral võtta vastu teine koht ning Vahemets tõusis kõikide ihaldatud esikohale.
Järgmine drifti meistrivõistluste etapp toimub juuni esimesel nädalavahetusel.