„Sellest sarjast on mulle viimastel aastatel palju pakkumisi tehtud, kuid just sel aastal tundus olevat õige nendega liituda. Lisaks läheb Auto GP ka Euroopast välja, viimased kaks etappi on näiteks Brasiilias ja USA-s. See tundus minu jaoks huvitav. Jälle midagi uut juures,” rääkis esmaspäeval Eestisse naasnud Pentus Delfile. „Oma võimaluste ja meediakajastuse poolest, mis on partnerite jaoks väga tähtis, on Auto GP sari samuti väga hea.”

Sammu edasi astus Pentus enda sõnul ka kiiruse poolest. „Auto on võimsam. Sellel ei ole küll maaefekti ehk difuuserit, mis ennast kurvides maa külge imeb ning seetõttu ei pea auto kurvides nii hästi kui Renault’ sarja masin, kuid sirge peal on ta seevastu oluliselt kiirem,” võrdles Pentus Auto GP masinat vormel-Renault 3.5 sarja 2011 hooaja sõiduvahendiga.

Virtuosi UK korralduse ja võimaluste poolest oli see tiim Pentuse sõnul ainuõige valik. „Meie plaan oligi ainult nende tiimi pääseda. Tundsin neid inimesi juba varem ning mulle ka soovitati neid. Esimese etapi kogemus näitab, et see oli hea valik.”

Ühtegi kindlat eesmärki Pentusele sel hooajal tiimi poolt seatud ei ole. Seda võib aga Pentus väita, et möödunud nädalavahetusel näidatud kümnes koht kahel sõidul pole kindlasti tema lagi. Kindlasti mängis tulemuses oma rolli reedesel testi- ja kvalifikatsioonipäeval probleem mootoriga. Reede öösel õnneks autol mootor vahetati ning edasine sujus juba paremas suunas.

„Võtame etapp etapi haaval. Kindlasti on esikohal pidevalt enda arendamine ja kiiremaks muutmine ning töö ja treeningud selle nimel käivad igapäevaselt," lisas Pentus.

Kuna Auto GP sari koosneb vaid seitsmest etapist, annab see pilootidele võimaluse ühel hooajal osa võtta veel mõnest teisest võistlussarjast.
„Tänase päeva seisuga ei saa veel siiski midagi kindlat öelda,” tunnistas Pentus mõnes teises sarjas sõitmise otsimise võimalust.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena